۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۵۵۳۷۳۵
همزمان با سالروز پیامی تاریخی امام به روحانیت؛

منشور " حوزه و روحانیت" سوم اسفندماه رونمایی می شود

منشور حوزه و روحانیت سوم اسفندماه همزمان با سالروز پیام تاریخی حضرت امام(ره) خطاب به علما و حوزه های علمیه در قم رونمایی می شود.
منشور حوزه و روحانیت

به گزارش خبرگزاری رسا، اعضای اعضای ستاد رونمایی منشور حوزه و روحانیت، امروز به منظور ارائه گزارشی از کتاب مرجع منشور حوزه و روحانیت، با حجت‌الإسلام‌ والمسلمین مروی دیدار کردند.

مؤلّف اثر در این دیدار، گزارشی از روند تدوین این کتاب مرجع و ساختار موضوعات آن ارائه کرد. وی جامعیت محتوا و ساختار اثر را از امتیازات این اثر عنوان کرد.

مسؤول ستاد رونمایی منشور نیز با ارائه‌ی گزارشی از برنامه‌های ستاد رونمایی برای برگزاری مراسم، بر انجام رونمایی توسّط عالی‌ترین مقام مدیریت حوزه علمیه، و برگزاری مراسم در تاریخ سوم_اسفند (سالروز پیام منشور روحانیت امام راحل) در حرم مطهّر حضرت معصومه(س) تأکید کرد.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظّم انقلاب اسلامی، پس از استماع گزارش روند تولید این اثر فاخر و گزارش برنامه‌های ستاد رونمایی، با ابراز خرسندی از تولید چنین اثری، بر برگزاری باشکوه‌ و مؤثّر مراسم رونمایی منشور، تأکید کرد.

بر اساس گزارش رسا، اعضای ستاد رونمایی منشور حوزه و روحانیت همچنین روز گذشته برای ارائه گزارشی از کتاب مرجع منشور حوزه و روحانیت، با حجت‌الإسلام‌والمسلمین زمانی دیدار کردند.

معاون سیاسی اجتماعی حوزه علمیه، پس از استماع گزارش روند تولید این اثر فاخر و محتوای جامع آن، با ابراز خرسندی از تولید چنین اثری، ابراز آمادگی فرمودند که مساعی خویش را جهت هرچه باشکوه‌تر مراسم رونمایی منشور، مبذول فرمایند.

گفتنی است، ستاد رونمایی، جهت ارائه‌ گزارش به مسؤولان عالی حوزوی و مخاطبان اصلی منشور حوزه و روحانیت، دیدارهای مشابهی را با شخصیت های حوزوی در برنامه دارد.

این اثر توسط انتشارات انقلاب اسلامی (وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی) به چاپ رسیده و کار پژوهش و آماده سازی آن، در موسسه حدیث لوح و قلم انجام شده است. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات