۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۵۵۳۴۴۳
امام جمعه ایلام:

تبیین دستاوردهای نظام برای نسل جوان ضروری است

امام جمعه ایلام با اشاره به هدف دشمن برای نا امید کردن مردم از آینده نظام، گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام برای نسل جوان از سوی رسانه ملی و نخبگان حوزه و دانشگاه لازم و ضروری است.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: سران و دست اندرکاران فتنه ۸۸ به سبب اقدامات خصمانه و ظالمانه بر علیه نظام اسلامی و انقلاب مجرم هستند و باید محاکمه شوند.

وی افزود: سران فتنه با نظام سلطه و دشمنان انقلاب اسلامی برای براندازی نظام هماهنگی کامل داشتند و هیچگاه با انقلاب نبوده و تنها شعار سر می دادند.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: فتنه گران در سال ۸۸ با تمام قدرت و توان در مقابل انقلاب اسلامی ایستادند و نظام اسلامی را تا مرز سقوط برده و ۸ ماه کشور را تماما بحرانی کرده و با این کار سبب امیدواری دشمنان به نابودی انقلاب اسلامی شدند و در زمین آنها بازی کرده و هماهنگی کامل با نظام سلطه داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با بیان اینکه سران فتنه مزدوران وطن‌فروش و خائنین به ا مام و انقلاب و خون هزاران شهید هستند، گفت: آنها از قطار انقلاب پیاده شده و در صف دشمنان کینه توز نظام قرار گرفتند و با این خیانت بزرگ خود اوج دشمنی خود را به انقلاب نشان دادند که باید محاکمه شوند.

وی ادامه داد: به گفته امام راحل ملاک حال فعلی افراد است و اگر آنها در اوایل با انقلاب بوده ولی در سال های ۷۸ و ۸۸ علیه نظام انقلاب صف آرایی کرده و در جبهه ضد انقلاب و اسنکبار قرار گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تاکید کرد: فتنه گران با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر اصل ولایت فقیه، انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است از دایره و مدار انقلاب اسلامی خارج شده و به صف دشمنان انقلاب پیوستند.

این مدرس حوزه با اشاره به اینکه نفوذ فرهنگی در مراکز تصمیم گیری بسیار جدی است، عنوان داشت: نفوذ فرهنگی در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی سیاست راهبردی آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی است. 

خطیب جمعه ایلام در ادامه به سالروز ورود تاریخی امام به کشور پرداخت و تصریح کرد: ۱۲ بهمن سالگرد ورود پیروزمندانه و تاریخی امام به میهن بوده و شمارش معکوس برای فروپاشی رژیم فاسد شاهنشاهی و نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت بزرگ ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ابراز داشت: انقلاب اسلامی در طول ۳۹ سال عمر با برکت خود ریزش و لغزش در میان خواص و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی در سطوح مختلف داشته است، در سطح مراجع حتی قائم مقام رهبری، روحانیون انقلابی، جریان‌های سیاسی و جناح‌ها، امثال بنی‌صدر و اعضای نهضت آزادی و در میان مسؤولان ارشد نظام ریزش دانه درشت‌ها در سطح رییس جمهور، نخست وزیر، رییس مجلس، نماینده مجلس و برخی روحانیان به ظاهر انقلابی وجود داشته است.

وی اضافه کرد: این افراد از سوی غربالگر انقلاب از دایره نظام اسلامی خارج شده اما در مقابل رویش شاخه های نو انقلاب افراد متعهد و انقلابی بزرگی همچون باقری ها، تهرانی مقدم ها، حججی ها را به وجود آورد.

امام جمعه ایلام با اشاره به هدف دشمن برای نا امید کردن مردم از آینده نظام بیان کرد: تبیین دستاوردهای ۳۹ ساله انقلاب و نظام برای نسل جوان توسط رسانه ملی و نخبگان حوزه‌های دانشگاه و حوزه لازم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام افزود: هماهنگی کامل با دشمنان خارجی و ضد انقلاب مانند منافقین و سلطنت‌طلب‌ها، با یک برنامه‌ریزی منسجم و وسیع با پشتوانه غول رسانه‌ای آمریکا صهیونیستی در صدد القای این مساله هستند که انقلاب و نظام در مقایه با زژیم فاسد پهلوی هیچ خدمتی به مردم نکرده بلکه سبب عقب‌ماندگی مردم نیز شده است.

وی ادامه داد: نظام سلطه، مجموعه های ضد انقلاب و برخی از جریان های اصلاح طلب با یک برنامه ریزی هماهنگ و منسجم از سوی غول رسانه ای آمریکایی و صهیونیستی به دنبال القای این مساله هستند که نظام اسلامی در مقابل رژیم فاسد پهلوی هیچگونه خدماتی ندارد و مردم را نا امید کنند.

حجت الاسلام والمسلمین در بخش دیگری از سخنان خود به سخنان رهبری در جمع پرشور مردم قم پرداخت و بیان کرد: رهبری در جمع پرشور مردم قم در خصوص رفع مشکلات مردم نکات مهمی ایراد فرمودند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

این مدرس حوزه عنوان کرد: رهبر انقلاب در این دیدار به چند نکته مهم اشاره فرمودند، معظم له فرمودند تا زخم وجود دارد آزار مگس نیز وجود دارد و دشمن خارجی هم هست، تا زمانیکه نارسایی و نابسامانی در کار وجود دارد این مشکلات هم هست.

وی اضافه کرد: اگر مشکل داخلی وجود نداشته باشد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، معظم له فرمودند، برای حل مشکلات باید بر نقاط کلیدی تمرکز شود تا این مشکلات برطرف شود و برای رفع مشکلات مردم بیش از گذشته تلاش کرده و در میدان عمل همه مسؤولان با هم باشند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان گفت: قهرمانی ورزشکار ایلامی ذبیح الله پورشیب را در مسابقات جهانی کاراته و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان را به جامعه ورزشی کشور و همچنین این ورزشکار عزیز و خانواده گرامی ایشان تبریک می گوییم./۸۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات