۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۵۴۹۳۱۹
قائم مقام توليت آستان قدس رضوی تاکید کرد؛

لزوم نهادینه شدن فرهنگ رضوی و سبک زندگی اسلامی در جامعه

قائم مقام توليت آستان قدس رضوی گفت: اگر فرهنگ رضوی و سبک زندگی اسلامی در جامعه نهادينه شود ديگر شاهد كم كاری، اختلاس و مفاسد اقتصادی و اجتماعی نخواهيم بود و اين مهم نياز امروز جامعه است.
قائم مقام تولیت ‌آستان قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، سید مرتضی بختياری، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در نشست صميمی با خادمان آستان مطهر حضرت حسين بن موسی الكاظم(ع) در طبس ضمن تقدير از تلاش‌های صورت گرفته برای پذيرايی و ميزبانی سالانه از 5 ميليون نفر زائر، اظهار داشت: توسعه مفاهيم خادم، خدمت و مخدوم و ايجاد ظرفيت برای ارائه خدمات اقشار فرهيخته و متخصص جامعه به محرومان و مستضعفان از تدابير توليت معزز آستان قدس رضوی بود كه بحمدالله نتايج و ثمرات آن را در اقصی نقاط ميهن اسلامي شاهد هستيم.

وی تصريح كرد: اگر فرهنگ رضوی و سبک زندگی اسلامی در جامعه نهادينه شود ديگر شاهد كم كاری، اختلاس و مفاسد اقتصادی و اجتماعی نخواهيم بود و اين مهم نياز امروز جامعه است.

قائم مقام توليت آستان قدس رضوی با اشاره به بحران‌هايی كه جهان امروز با آن دست به گريبان است، افزود: بشر امروز راهی به جز پناه بردن به خداوند و معنويت ندارد و همه ناملايمات و جناياتی كه در جهان در حال وقوع است به دليل دور شدن از فطرت پاک انسانی و خدامحوری است.

بختیاری ادامه داد: امامزادگان بزرگوار در كشور ما ملجأ و پناهگاه مردم خداجو، ولايی و بصير ايران اسلامی هستند و حرم و بارگاه مطهر آن ها، تجلی مهر و رافت خاندان عصمت و طهارت(ع) است.

وی گفت: بايد قدردان و شكرگزار  نعمت و موهبت بزرگ توفيق خدمت به ساحت ملكوتی حضرت امام رضا(ع) و حضرت حسين بن موسی الكاظم(ع) باشيم و از هيچ كوششی برای ارائه خدمات شايسته به زائران و دلدادگان ائمه اطهار(ع) فروگذار نكنيم./880/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات