۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۵۴۹۰۱۶
حجت الاسلام حسینی نژاد:

۸۰درصد مصوبات مجمع در دوره هفتم عملیاتی شده است

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از اجرایی و عملیاتی شدن ۸۰ درصد مصوبات این مجمع در دوره هفتم خبر داد.
حجت الاسلام حسینی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی اکبر حسینی نژاد در دیدار اعضای هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب حوزه های علمیه با حضرت آیت الله نوری همدانی که امروز در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد با اشاره به فعالیت های مجمع نمایندگان طلاب عنوان کرد: مجمع نمایندگان طلاب از سال 68 از سوی امام خمینی(ره) راه اندازی شد و به لطف پروردگار هفت دوره از عمر این مجمع می گذرد.

وی افزود: دوره هفتم این مجمع به لطف خداوند و حمایت رهبری و مراجع شکوفایی خوبی داشت و جلوه بیشتری از فعالیت های آن را در حوزه های علمیه شاهد بودیم.

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه تصریح کرد: رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجمع طلاب بر لزوم حفظ انقلابی گری و جلوگیری از نفوذ تأکید کردند و این مطالبه رهبری به خوبی پیگیری شد.

وی تشکیل کارگروه حوزه انقلابی را از دستاوردهای دوره هفتم مجمع نمایندگان طلاب دانست و خاطرنشان کرد: در بحث حوزه انقلابی کارگروهی در مجمع نمایندگان طلاب تشکیل شد که با همکاری مدیر و معاونان حوزه علمیه،  50 راهکار و روش نگهداری و راهکارهای عملی حوزه انقلابی در شورای عالی حوزه تصویب و به تمامی استان ها ابلاغ شد.

حجت الاسلام حسینی نژاد اضافه کرد: الحمدلله اکثر مدیران حوزه انقلابی بوده و دیدگاه های انقلابی در حوزه جاری است و در حوزه نسبت به بحث انقلابی گری نگرانی نداریم.

وی تأکید کرد: در 7 دوره فعالیت مجمع نمایندگان طلاب، بیش از 70 مصوبه تصویب شده است که 10 مصوبه آن مربوط به دوره هفتم بوده است که بیش از 80 درصد این مصوبات عملیاتی شده است.

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ادامه داد: طرح جامع استانی، حضور نمایندگان در سطوح تصمیم گیری حوزه، ساماندهی پایان نامه های حوزوی، مشاوره تخصصی تحصیلی، ارتقای نظارت، ارزیابی عملکرد نمایندگان مجمع طلاب، نهضت شکوفایی تبلیغ در حوزه های علمیه، کادرسازی برای نظام و اعزام علمای برجسته و فاضل به استان های خود از مهم‌ترین طرح هایی است که در این دوره تصویب شده است.

حجت الاسلام حسینی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: از مراجع و علما درخواست می کنیم که با تأکید خود، این اهتمام را در بین طلاب به وجود بیاورند تا در انتخابات دوره هشتم مجمع نمایندگان طلاب که 13 اسفندماه برگزار می شود شرکت کنند./872/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات