۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۵۴۹۰۰۳
نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

سلب آرامش دشمن از مهم‌ترین تکالیف مسلمانان است

حجت الاسلام حسینی گفت: انقلاب اسلامی ایران موجب قطع رابطه با اسرائیل غاصب شد، امروز ما وظیفه داریم کاری کنیم که اسرائیل غاصب و آمریکا هیچ‎گاه در آرامش نباشند؛ زیرا مستکبران عالم همواره به دنبال این هستند که میان کشورهای اسلامی درگیری و خشونت ایجاد کنند.
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به هوشیاری امت مسلمان در برابر دسیسه‌های دشمنان گفت: امت اسلامی وظیفه دارند همواره هوشیار و بیدار باشند تا دشمن نتواند در جوامع اسلامی اختلاف ایجاد کرده و موجب تضعیف مسلمانان شود.

وی در ادامه با اشاره به دشمنی دیرینه یهودیان با مسلمانان افزود: از بدو اسلام تاکنون همیشه یهود از اسلام کینه داشته است، در تمام جنگ‌های پیامبر با قریش یهود نقش اصلی داشته است یهود و صهیونیست می‌تواند با ایجاد اختلاف در جامعه موجب تضعیف وحدت میان مردم شوند.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مسئله عادی‌سازی رابطه با اسرائیل غاصب اظهار کرد: زمانی‌که اسرائیل غاصب فلسطین را غصب کرد کشورهای اسلامی در برابر او موضع‌ محکمی را گرفتند اما برخی از کشورها با کشورهای عربی متحد نبودند که این امر موجب شد آمریکا و صهیونیست با ظرافت در امور سیاسی در جنگ شش روزه اعراب را شکست دهند.

وی در ادامه اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران موجب قطع رابطه با اسرائیل غاصب شد، امروز ما وظیفه داریم کاری کنیم که اسرائیل غاصب و آمریکا هیچ‎گاه در آرامش نباشند زیرا، مستکبران عالم همواره به دنبال این هستند که میان کشورهای اسلامی درگیری و خشونت ایجاد کنند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه بصیرت در شناخت دشمن را از ضروریات دانست و تصریح کرد: دشمن‌شناسی و شناخت عوامل دشمن بصیرت ویژه‌ای را می‌طلبد رسانه‌های عمومی و ملی که به دسیسه‌های دشمن آگاه بوده و وابسته به بیگانه نیستند باید افکار و اندیشه اسلامی را ترویج کرده تا مردم آگاه شوند.

وی در پایان گفت: مردم اگر بیدار باشند دشمن هیچ اقدامی را نمی‌تواند انجام دهد؛ چراکه آگاهی و بیداری نسبت به دسیسه‌ها و تفرقه‌افکنی دشمنان و مدعیان اسلام موجب شکست دشمن خواهد شد./۸۷۳/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات