۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۵۴۸۷۷۷
آیت الله نوری همدانی:

تولیدکنندگان با تقویت کیفیت کالا مردم را به استفاده از تولید داخل سوق دهند

حضرت آ‌یت الله نوری همدانی گفت: کم بودن کیفیت ها مردم را به سمت خارج سوق می دهد در حالی که باید با استفاده از تخصص و کار دقیق محصولات با کیفیت تولید کرد تا مردم تولید داخل را استفاده کنند.
حضرت آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در دیدار مدیرعامل شرکت ساپیا با اشاره به اهمیت خدمت به مردم در دین اسلام گفت: خدمت مادی و معنوی در اسلام عبادت است و خدمت به نظام ولایی ایران اسلامی عبادت و کاری مهم به شمار می رود.

وی افزود: خدمت به جامعه اسلامی توفیقی است که خداوند به انسان می دهد، نظام اسلامی بر پایه محکمی یعنی ولایت اهل بیت(ع) قرار گرفته است، از این رو باید وظیفه خود را انجام دهیم تا انقلاب و نظامی اسلامی پیشرفت کند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که انسان باید به منفعت کم و در حد مورد نیاز قانع باشد، اظهار داشت: باید این کار صورت گیرد تا تا برای مصرف کنندگان ارزان تمام شود، وقتی با این نیت کار شود برکت پیدا می کند.

وی ادامه داد: هر شخصی در هر کاری باید به منفعت کم اکتفا کند و کار باید اساسی، ایمن و مورد اطمینان باشد، ایمن سازی و محکم کاری بسیار مهم است و کار باید به دست افراد دلسوز و متخصص انجام شود تا کارها متقتن و مستحکم باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که  اگر محکم کاری در خودرو نباشد سبب وجود مشکلات و آسیب جانی به مردم می شود، ابراز داشت: باید روز به روز ترقی، پیشترفت و تکامل بیشتری ایجاد شود تا مردم تولید داخلی بر خارجی ترجیح  دهند.

وی عنوان کرد: کم بودن کیفیت ها مردم را به سمت خارج سوق می دهد در حالی که باید با استفاده از تخصص و کار دقیق محصولات با کیفیت تولید کرد تا مردم تولید داخل را استفاده کنند. همچنین نباید به خارج محتاج بود؛ اگر خدمت شود و محتاج دیگران نباشیم عزت جامعه تامین خواهد شد./1323/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات