۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۵۴۶۰۴۳
در پیامی مشترک؛

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان از حضور مردم در ۱۳ دی قدردانی کردند

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان با صدور پیامی مشترک قدردان حضور مردم لرستان در خلق حماسه ۱۳ دی ماه شدند.
راهپیمایی باشکوه مردم  در محکومیت اغتشاشات اخیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و سید موسی خادمی، استاندار استان در پیامی مشترک از حضور مردم در راهپیمایی 13 دی قدردانی کردند.

در این پیام آمده است: سلام و دورد خدا بر شما ملت ولایتمدار و همیشه درصحنه استان لرستان که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، باری دیگر در صحنه انقلاب برگ زرینی رقم زدید.

در ادامه این پیام افزوده شده است: مردم ولایی لرستان در 13 دی ماه جاری با فداکاری و ایستادگی همراه با وحدت و بصیرت به میدان آمدید و انزجار اقدامات آشوبگران، لرزه براندام استکبار جهانی و ایادی آن انداختید.

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان آمده است: شما مردم غیور لرستان هر بار تهدید و خطری برای انقلاب احساس نمودید، آگاهانه به صحنه آمدید و این بار نیز در محکومیت اغتشاشگران با خلق حماسه دیگر دشمنان فرصت ‌طلب و قسم ‌خورده اسلام و انقلاب را مأیوس و فتنه جدید غربی عربی در سایه این حضور خنثی شد.

در پایان این پیام افزوده شده است: اینجانبان ضمن به‌ جا آوردن سجده شکر به درگاه حضرت حق و آرزوی سلامت و طول عمر پربرکت برای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، از همه اقشار جامعه، جریان‌های سیاسی، نیروی‌ های نظامی، انتظامی امنیتی، بسیجیان، عشایر قهرمان، روحانیت، اصناف، ادارات، نهاده‌ها، ارگانهای انقلابی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، هیأت های مذهبی، خبرگزاری‌ ها، صدا وسیمای مرکز لرستان و آحاد مردم مؤمن و انقلابی لرستان تشکرمی کنیم و  مراتب قدرشناسی همه‌ جانبه خود را به شما مردم نجیب و شریف استان اعلام می‌ داریم./9459//۱۰۳/خ

 

ارسال نظرات