۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۵۴۵۱۲۴

پیکر مطهر شش تن از شهدای مدافع حرم در قم تشییع شد

مراسم تشییع پیکر مطهر شش تن از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) عصر امروز با حضور مسؤولان استانی و اقشار مختلف مردم در قم برگزار شد.
تشییع شهداء مدافع حرم لشکرهای فاطمیون و زینبیون در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شش تن از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) عصر امروز با حضور مسؤولان استانی و اقشار مختلف مردم در قم برگزار شد.

مردم شهیدپرور شهر قم پیکر شهیدان فتح الله محمدی، حسینعلی رحیمی، مهدی غلامی و محمد حسین صادقی از لشکر فاطمیون و پیکر شهیدان عقیل احمد و واجد علی از تیپ زینبیون را تشییع کردند.

در این مراسم سرهنگ احمد حسینی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، سردار هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران قم و خانوادهای شهدای مدافع حرم حضور داشتند.

مردم با شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، شهدای مدافع حرم را بدرقه کردند.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا از مسجد امام حسن عسکری(ع) آغاز و پس از انتقال پیکر مطهر این شهدا به روی دست مردم قدرشناس قم تشییع و برای اقامه نماز به حرم کریمه اهل‌بیت(س) منتقل شدند.

پیکر مطهر این شهدا پس از اقامه نماز از سوی آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و امام جمعه قم، در پایان برای خاکسپاری به قطعه 31 آرامستان بهشت معصومه(س) منتقل شدند./978/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات