۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۵۴۳۶۲۹
امام جمعه کرمان:

وحدت حوزه و دانشگاه از ضرورت های مهم کشور است

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که وحدت حوزه و دانشگاه یکی از ضرورت های کشور محسوب می شود، گفت: مسؤولان باید کوشش کنند تا تمام بسترهای علمی را برای جوانان نخبه و توانمند فراهم کنند.
امام جمعه کرمان حجت الاسلام علیدادی وحدت حوزه و دانشگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز ظهر در دیدار هیأت علمی دانشگاه شهید باهنر این شهر در محل دفتر نماینده ولی فقیه با اشاره به هفته وحدت، اظهار داشت: وحدت حوزه و دانشگاه باید هر سال قوی تر باشد و جوانان با تجربه و فرهیخته می توانند با وحدت و یک دلی مشکلات و آسیب های جامعه را حل کنند.

وی بیان کرد: حوزه علمیه و دانشگاه هر دو برای پیشرفت جامعه و به نتیجه رسیدن اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند طلبه های فهیم و دانشجویان نخبه می توانند با همت وصف ناپذیر خود پیمان یک دلی ببندند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: دانشجویان و طلبه ها همه یک هدف مشخص و مشترک دارند؛ به تحقق رسیدن تلاش های علمی، اثرگذار و انقلابی برای موفقیت ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تاکید کرد: دانشگاه شهید باهنر کرمان یک پایگاه علمی برجسته در کل کشور است؛ بالا بودن سطح کیفیت علمی و داشتن اساتید خبره مهم ترین عناصر برتری این دانشگاه است.

وی افزود: مشکلات و آسیب های اجتماعی با فراهم شدن بسترهای علمی و آموزشی بر طرف می شود.

امام جمعه کرمان در پایان گفت: بالا بردن سطح عالی علمی بسیار اهمیت دارد و مسؤولان باید کوشش کنند تا تمام بسترهای علمی را برای جوانان نخبه و توانمند فراهم کنند./972/پ202/ب1

ارسال نظرات