۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۵۴۳۴۸۵
امام‌ جمعه زاهدان:

حماقت جدید ترامپ سرچشمه موفقیتی دوباره برای جهان اسلام است

آیت الله سلیمانی حماقت جدید ترامپ را سرچشمه موفقیتی دوباره برای جهان اسلام دانست و گفت: این اقدام احمقانه ناخواسته سبب وحدت جهان اسلام و نزدیکی ملت‌ها حول محور فلسطین، علیه آمریکا و رژیم غاصب شده است.
آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به تصمیم جدید رییس جمهور آمریکا مبنی به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، گفت: این اقدام احمقانه ناخواسته سبب وحدت جهان اسلام و نزدیکی ملت‌ها حول محور فلسطین، علیه آمریکا و رژیم غاصب شده است.

وی تأکید کرد: حماقت جدید ترامپ سرچشمه موفقیتی دوباره برای جهان اسلام است.

آیت الله سلیمانی با اشاره به پیامدهای اقدام جدید رییس جمهور آمریکا بیان کرد: بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید بدانیم که اقدام ترامپ یک تصمیم ناشی از عجز و‌ ناتوانی بوده و آن‌ها در مدیریت تحولات منطقه ضعف نشان دادند و‌ نتوانستند برنامه های خود را درست اجرا کنند.

خطیب جمعه زاهدان ادامه داد: جهان استکبار گروه داعش را برای نابودی زیرساخت‌های کشورهای اسلامی، فروش سلاح‌های خود و ایجاد درگیری بین ملل مسلمان به وجود آورد اما فکر نمی‌کردند که فرزندان غیور اسلام  و قرآن این فتنه شوم را نابود می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی عربستان، امارات و بحرین  یک سیاست پوچ و شکست خورده است و‌ چنین اقداماتی علیه فلسطین با استناد به نتایج حاصله در نگاه افکار عمومی یک‌ توطئه احمقانه خواهد بود.

وی بیان‌ کرد: همسویی نظام سلطه و کشورهای غربی ناشی از هراسی است که از واکنش محور مقاومت پیدا کردند و برای مقابله با آن مسئله پایتخت قرار دادن قدس را مطرح کرده تا واکنش جهان اسلام را در برابر آن ببینند.

آیت الله سلیمانی با اشاره به پنجمین پیامد از اقدام احمقانه ترامپ ابراز داشت: ضروری است که وحدت جهان اسلام علیه سیاست های آمریکا و صهیونیست به وجود آید.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه مردم فلسطین همواره ندای مظلومیت سر می‌دهند اذعان داشت: بعضی از کشورها نه تنها این صدا را نمی‌شنوند بلکه در نهایت خباثت به مبارزه با آن برآمده و در‌کنار بیت الله الحرام دعا در‌ حق مبارزان و نیروهای مقاومت اسلام را شرک دانسته و‌ پرچم آمریکا را در کشورشان به اهتزاز در می‌آورند.

وی در پایان تصریح‌ کرد: امیدواریم با ایستادگی جبهه مقاومت و در رأس آن‌ها سلحشوران ایران اسلامی هر‌ چه ‌زودتر‌ زمینه فروپاشی دنیای استکبار فراهم شود./۸۳۱/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات