۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۵۴۳۳۹۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

تفکر وهابیت با هدف ایجاد تفرقه در جهان اسلام فعالیت می کند

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: جریان داعش از کشورهای عراق و سوریه خارج شد اما، تفکر وهابیت با هدف ایجاد تفرقه در جهان اسلام و صفوف مسلمانان مشغول به فعالیت است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی

حجت الاسلام صفر قربان پور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: جریان داعش از کشورهای عراق و سوریه خارج شد اما، تفکر وهابیت با هدف ایجاد تفرقه در جهان اسلام و صفوف مسلمانان مشغول به فعالیت است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی به بیان یکی از آموزه های مهم دینی که در قرآن به آن سفارش بسیار شده است پرداخت و اظهار داشت: اهتمام بر استقامت و مقاومت مسلمانان در برابر دشمنان و مستکبران در اسلام تاکید شده است.

حجت الاسلام قربان پور ادامه داد: وحدت، همدلی، همراهی و همسویی مسلمانان و کشورهای اسلامی، سبب شکست دشمنان و مستکبران عالم خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به تجهیزات نظامی پیشرفته آمریکا، بیان کرد: آمریکا با ایجاد گروه داعش و صهیونیسم، تبلیغات گسترده و همراه کردن برخی از کشورها با خود و استفاده از تجهیزات نظامی پیشرفته دارای یکی از ارتش های برتر دنیا است.

حجت الاسلام قربان پور ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ امنیت خود و درخواست کشورهای عراق و سوریه در جهت بیرون راندن نیروهای داعش، گام های بلندی برداشت و منطقه را از وجود گروه های تکفیری پاکسازی کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی به نقش مرجعیت کشور عراق در راستای شکست داعش اشاره کرد و گفت: بسیج مردمی عراق به فتوای مرجعیت این کشور تشکیل شد و با تلاش پنج ساله مردم و ارتش عراق و مشاوران ایران اسلامی به شکست داعش انجامید. 

حجت الاسلام قربان پور اضافه کرد: یکی از راه های پیروزی بلند مدت و دائمی مسلمانان در برابر مستکبران، مقاومت و ایستادگی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی به ضرورت آگاهی و بصیرت مسلمانان در راستای مقابله با دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: مردم، رهبران، گروه های موثر و افراد تاثیرگذار باید راه های نفوذ دشمنان به کشور را شناخته و از ورود تفکرات آن ها جلوگیری کنند.

حجت الاسلام قربان پور در ادامه گفت: هدف دشمنان جمهوری اسلامی ایران، نفوذ به بدنه اسلام است از این رو لازم است که تمامی اقشار جامعه با هوشیاری، بیداری و بصیرت در مقابل آنان عمل کنند./842/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات