۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۵۴۳۳۸۸

تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش قانون اساسی و دولت مشروطه

دبیر همایش قانون اساسی ودولت مشروطه از تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش قانون اساسی و دولت مشروطه در تبریز خبر داد.
مشروطه

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، محمد مظهری، با اشاره به برگزاری همایش ملی قانون اساسی و دولت مشروطه در ایران امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنا به تصمیم و هماهنگی صورت گرفته مابین انجمن حقوق اساسی ایران و دانشگاه تبریز این همایش یکروزه در مورخه ۲۵ بهمن ماه امسال در دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه تبریز برگزار خواهد گردید.

وی افزود: بایستی اذعان داشت که با وجود کنکاش ها و تلاشهای صورت گرفته در حوزه رخداد بزرگ انقلاب مشروطه ایران، هنوز ابعادی از این انقلاب ناگفته مانده است.

دبیر همایش ملی قانون اساسی و دولت مشروطه در ایران خاطرنشان کرد: به همت اساتید برجسته و پژوهشگران حوزه حقوق، تاریخ، علوم اجتماعی، علوم سیاسی و اقتصاد و با چاپ و انتشار مقالات ارزنده ایشان خواهیم توانست نقش و تاثیر اولین قانون اساسی ایران را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی ادامه داد: بنده با دعوت از همه علاقه مندان به شرکت در این همایش ملی خواهشمندم از تارنمای همایش به آدرس www.iacl.ir مراجعه کرده و اطلاعات تکمیلی در خصوص محورهای همایش و اخبار تکمیلی را مطالعه کنند.

مظهری در پایان خاطرنشان کرد: بنا به تصویب هیات مدیره انجمن حقوق اساسی ایران و به دلیل استقبال پژوهشگران محترم در ارسال مقالات، مقرر شد تاریخ ارسال مقالات تا 20 دی ماه سال جاری تمدید شود. 

وی از علاقه مندان خواست، مقالات خود را تا مهلت مقرره، به آدرس پست الکترونیکی دبیرخانه همایش(info@iacl.ir) ارسال کنند./۹۳۵/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات