۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۵۴۳۲۳۴
امام جمعه بهبهان:

اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نشانه شکست های پیاپی دشمن در منطقه است

امام جمعه بهبهان، اعلام پایتختی قدس از سوی ترامپ و اسرائیل غاصب را به دلیل شکست توطئه های آنان در منطقه دانست.
امام جمعه بهبهان

حجت الاسلام سید قدرت الله ناصری، امام جمعه بهبهان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، درباره مسئله فلسطین و قدس اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند، اعلام پایتختی قدس برای اسرائیل غاصب از سوی ترامپ به دلیل ناتوانی و عجز است و هیچ گونه دلیل منطقی برای این موضوع ندارند.

امام جمعه بهبهان در ادامه بیان داشت: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در جریان داعش و تشکیل این گروهک تروریستی شکست خوردند و در تلاش هستند که با اعلام پایتختی قدس ضربه ای به امت اسلام بزند اما ناکام خواهند ماند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان ابراز داشت: تاسیس داعش از سوی استکبار جهانی با هدف راه اندازی جنگ میان شیعه و سنی بود که با تدبیر رهبر معظم انقلاب و نیروهای متدین جبهه مقاومت تلاش های شوم آنان شکست خورد.

حجت الاسلام ناصری تصریح کرد: استکبار جهانی برای جنگ مذهبی و ملی دیگری به سمت کردستان عراق رفت که با شکست های بدی مواجه شد و این فتنه آنان ناکام ماند.

وی در ادامه بیان داشت: شکست های پیاپی دشمن در منطقه به شدت آنها را عصبانی کرده و در واقع دست به خودکشی زدند؛ زیرا باعث بیشتر وحدت بیشتر مسلمانان و افزایش روحیه استکبارستیزی در میان امت اسلامی شد.

امام جمعه بهبهان در پایان گفت: براساس فرمایشات رهبری، تا 25 سال دیگر رژیم غاصب صهیونیستی به طور کامل نابود و محو خواهد شد و توطئه آنان هم درباره اعلام پایتختی قدس برای اسرائیل در همین ایام شکست خواهد خورد./9453/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات