۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۵۴۲۹۵۱
امام جمعه امین شهر:

پول نفت عربستان برای کشتار مردم بی گناه یمن استفاده می شود

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که عربستان با دلارهای خود مردم مظلوم یمن را بمباران می کند، گفت: پول نفت عربستان برای کشتار مردم بی گناه یمن استفاده می شود.
امام جمعه امین شهر

حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان در رابطه با اهداف آمریکا در منطقه آسیا، گفت: از بین بردن انقلاب اسلامی، تنها هدف آمریکا در منطقه است.

وی افزود: حکومت کردن، نشان دادن قدرت به تمام جهانیان و به دست آوردن منفعت از منطقه آسیا سه محور اصلی دشمن در غرب آسیا بوده که بتواند خود را ارباب جهان بداند و کشورهای دیگر از او بترسند.

حجت الاسلام فلاحی با بیان این که دشمنان دین اسلام در غرب آسیا شکست خورده اند، ابراز داشت: شکست داعش در کشورهای سوریه و عراق از مهم ترین دلیل هایی بوده که ترامپ موضوع فلسطین را مطرح کرد.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت اسلامی توانسته تمام دشمنان اسلام را ناامید کند به جایی رسانده که دشمنانی همچون آمریکا از مقاومت لبنان و ایران می ترسند.

امام جمعه امین شهر با اشاره به این که دشمن به دنبال ناامن کردن منطقه غرب آسیا است، تصریح کرد: جبهه مقاومت اسلامی با تمام توان، از مردم مظلوم فلسطین دفاع می کند تا دشمنان را از خاک فلسطین دور کند.

وی بیان داشت: قدس قبله اول مسلمانان جهان بوده و توهین به مقدسات اسلام توهین به همه مردم مسلمان شمرده می شود و دشمنان بدانند که پیروزی واقعی برای مسلمانان بوده و روزی خواهد رسید که دیگر دشمنی در آسیا نخواهد بود.

حجت الاسلام فلاحی با توجه به این که خط قرمز جهان اسلام قدس است، ابراز داشت: مسلمان واقعی هیچ وقت با دشمنان سازش نمی کند زیرا دشمنان همیشه به دنبال منافع خود بوده و هرگز به فکر کشورهای دیگر نیستند.

وی اظهار داشت: کشورهای اسلامی زمانی می توانند که دشمنان اسلام را از کشورهای خود بیرون کنند و زندگی با آرامشی را داشته باشند که با هم متحد شوند.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که عربستان با دلارهای خود مردم مظلوم یمن را بمباران می کند، خاطرنشان کرد: پول نفت عربستان برای کشتار مردم بی گناه یمن استفاده می شود.

امام جمعه امین شهر ادامه داد: کمک کردن به مظلوم را باید از زندگی پیامبر اکرم یاد بگیریم و مسلمان واقعی کسی بوده که هر جا صدای مظلومی را شنید، به کمک او برود.

وی در پایان با بیان این که یاری به مظلوم جغرافیای مرزی نمی شناسد، گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه از مظلوم دفاع می کند و هیچ وقت به دشمنان اجازه نمی دهد که به حقوق مظلوم دسترسی داشته باشد./9707/ت302/ب1

ارسال نظرات