۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۵۴۲۸۹۱
عضو هیأت تجمع علمای مسلمین لبنان:

مقابله با فتنه‌گری استکبار جهانی درگرو تبعیت از رهبری است

عضو هیأت تجمع علمای مسلمین لبنان گفت: اشغالگری فلسطین و فتنه‌گری استکبار جهانی چالش بزرگ دنیای اسلام هستند که مقابله با آنها درگرو تبعیت از رهبر معظم انقلاب است.
شیخ غازی حنینه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، شیخ غازی حنینه، عضو هیأت تجمع علمای مسلمین لبنان، امروز در ادامه سفر علمای شیعه و سنی لبنان به خراسان شمالی، در جمع مردم شیعه و اهل سنت استان، با اشاره به اهمیت ولایت‌پذیری، اظهار کرد: ما امروز حکومت و ولایت شرعی امام خامنه‌ای را می‌پذیریم.

وی با بیان اینکه سیاست امام خامنه‌ای درزمینه مسائل جهان اسلام منحصر به فرد است، اضافه کرد: ما امروز در جهان اسلام حکومت و ولایت شرعی هیچ‌کس را در دنیا نمی‌یابیم، مگر حکومت و سیاست مقام معظم رهبری.

شیخ حنینه تصریح کرد: من مسلمان اهل سنت در روزه، زکات، حج و نماز خودم پیرو یکی از مذاهب اهل سنت هستم؛ اما در ولایت‌پذیری تابع اوامر امام خامنه‌ای هستم.

این عالم اهل سنت لبنان اظهار کرد: چالش بزرگی که هم‌اکنون جهان اسلام با آن مواجهه است، اشغالگری فلسطین و فتنه‌گری استکبار جهانی است که برای مقابله با این فتنه‌ها باید رهبری داشته باشیم که ما را در این زمینه یاری کند.

به گفته وی اشغالگری فلسطین و فتنه‌گری استکبار جهانی چالش بزرگ دنیای اسلام هستند مقابله با آن درگرو تبعیت از رهبر معظم انقلاب است.

شیخ حنینه تصریح کرد: باید یک فرد و رهبر ما را در جنگ بزرگ برای آزادی فلسطین و توطئه‌هایی که آمریکا به وجود می‌آورد رهبری کند و ما این رهبری شایسته را در نزد کسی جز امام خامنه‌ای پیدا نمی‌کنیم.

وی اظهار داشت: ما امروز در دنیا احساس عزت و سربلندی می‌کنیم که این سربلندی به دلیل موضع‌گیری‌هایی است که امام خامنه‌ای و نماینده آن حضرت، سید حسن نصرالله در حمایت از مسلمانان جهان دارند.

شیخ حنینه افزود: ما امروز در برابر فتنه‌های دشمنان قرار داریم؛ اما ما آرزو داریم که در این راستا از سربازان امام زمان (عج) باشیم و با دشمنان مقابله کنیم./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات