۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۵۴۲۷۵۶
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان:

وحدت و انسجام رمز موفقیت جبهه مقاومت و نابودی داعش بود

مسؤول نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه وحدت و انسجام رمز موفقیت جبهه مقاومت و نابودی داعش بود، گفت: این افتخار بزرگ نتیجه تفکر و روحیه بسیجی بود.
حجت الاسلام جلیلیان لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان، مسؤول نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه ابوالفضل(ع) لرستان، بعد از ظهر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه بنت‌الرسول الشتر با اشاره به موفقیت محور مقاومت بیان داشت: نابودی داعش و پیروزی محور مقاومت افتخار بزرگی بود.

وی در ادامه افزود: تدابیر رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب، حضور قوی مستشاری سپاه در منطقه اتحاد، انسجام و تکیه و توکل بر خدای متعال موجب پیروزی محور مقاومت و نابودی داعش شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اقدامات حاکمان ناپخته عربستان خاطرنشان کرد: این اقدامات عجولانه و همراه با ناکامی بود.

وی عصبانیت ترامپ و عربستان را به دلیل شکست داعش دانست و گفت: عدم موفقیت در پروژه محاصره قطر، عدم توفیق در استعفای تحمیلی به سعدحریری، خلع سلاح و تغییر مواضع ترکیه و فاصله از غرب و اقدام ناموفق بارزانی در کردستان از دیگر دلایل این شکست هستند.

حجت الاسلام جلیلیان بیان داشت: اقدامات نسنجیده ترامپ در اعلام انتقال سفارت به بیت‌ المقدس و اقدامات ابتر و ناموفق ذکرشده نیز به ‌دلیل شکست در مقابل محور مقاومت است.

وی با بیان اینکه پیروزی داعش نتیجه تفکر و روحیه بسیجی بود، یادآور شد: تفکر بسیجی در هر عرصه و زمینه ای وارد میدان شود پیروز است./9459/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات