۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۵۴۲۴۰۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

وحدت خنثی کننده توطئه های دشمنان است

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به گفتمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب گفت: سخنان امام(ره) و رهبری در هر زمینه ای فصل الخطاب بوده و وحدت که همواره مورد تأکید این بزرگواران قرار گرفته است، خنثی کننده توطئه های دشمنان است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبیین اهمیت موضوع وحدت بیان داشت: بحث وحدت یکی از اصولی ترین موضوعاتی است که در دین اسلام توصیه فراوانی به آن شده است.

وی با بیان اینکه وحدت توصیه قرآن است، افزود: وحدت راهبردی خاص و ویژه در نظام جمهوری اسلامی بوده و اساس انقلاب و نظام بر وحدت ادیان و مسلمانان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان شاخصه وحدت را ولایت خواند و عنوان داشت: در نظام جمهوری اسلامی همه حول محور ولایت که برخاسته از دین است، در زمینه های مختلف با وحدت و یکدلی به همراهی یکدیگر نائل می آیند.

وی با تبیین گفتمان امام راحل و رهبری در رابطه با موضوع وحدت اظهار داشت: سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب همواره فصل الخطاب بوده و هست و سخنان امام راحل و رهبری به عنوان حرف نظام و انقلاب است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه سخنان این بزرگان در هر عرصه و زمینه ای در طول عمر با برکت انقلاب راه گشا بوده و هست، ادامه داد: سخنان و درایت و هوشیاری امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره تفرقه و توطئه های دشمنان خارجی و داخلی را خنثی کرده است.

وی با اشاره به وجود اقوام، ادیان و مذاهب مختلف در کشور جمهوری اسلامی گفت: همه اینها در چارچوب انقلاب از آزادی عمل برخوردار هستند و همچنان در چارچوب قانون کار و فعالیت دارند و امروز ایران اسلامی توانسته الگویی موفق برای جهان باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان وحدت و همدلی را رمز موفقیت در عرصه های مختلف و خنثی کننده توطئه های دشمنان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: برای پیشبرد اهداف نظام و پیشرفت کشور همه مسؤولان و مردم با چنگ زدن به محور وحدت باید در این راستا گام بردارند./9459/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات