۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۵۴۲۳۰۰
نماینده ولی فقیه در ایلام:

ایران اسلامی پناهگاه مظلومان و پایگاه مبارزه با استکبار است

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: انقلاب اسلامی ایران چهل سال است که در مقابل توطئه های استکبار ایستادگی کرده و امروز شاهد صدور تفکر انقلابی ایران اسلامی به سایر کشورهای دنیا هستیم.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام، اظهار داشت: نابودی کامل رژیم اشغالگر قدس به زودی تحقق می یابد.

وی افزود: پیروزهای مقتدرانه جبهه مقاومت و نابودی تمامی نقشه های طراحی شده نظام سلطه سبب شد که رییس جمهور آمریکا سخنانی به دور از عقلانیت بگوید.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران  چهل سال است که در مقابل توطئه های استکبار ایستادگی کرده و امروز شاهد صدور تفکر انقلابی ایران اسلامی به سایر کشورهای دنیا هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری معمار کبیر خود حضرت امام خمینی(ره) تبدیل به پناهگاهی برای مظلومان جهان و پایگاهی مطمئن و مقتدر برای مبارزه با ظلم و استکبار شد.

وی ادامه داد: رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری سبب شده ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و بالندگی تبدیل به قدرتی بلامنازع در منطقه شود که خواب را از چشمان مستکبرین و جباران دنیا ربوده است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تاکید کرد: آمریکا برای ایجاد امنیت رژیم کودک کش صهیونیستی دست به هر اقدامی می زند که می توان به ساخت گروهک های تکفیری با کمک آل سعود جهت جنگ فرسایشی و از بین بردن محور مقاومت اشاره کرد.

این مدرس حوزه با بیان اینکه پیروزی نهایی مختص مردم مظلوم فلسطین است، گفت: سخنان و تصمیم ترامپ سبب اتحاد و همدلی تمامی امت اسلامی شد و در ریشه کن کردن این غده منحوس در منطقه را سرعت خواهد بخشید.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: توطئه جدیدی جهت متوقف و محدود کردن برنامه دفاعی ایران در راه است که مسؤولان باید با هوشیاری کامل با این موضوع برخورد کنند زیرا نقض عهد از خصوصیات بارز نظام سلطه است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی عنوان داشت: تداوم تحریم ها و نقض مکرر برجام چه معنایی جز توطئه جدید آمریکا و اروپا علیه ملت ایران دارد.

وی در پایان گفت: پیروزی نهایی قطعا برای مردم مظلوم فلسطین خواهد بود و عمر رژیم اشغالگر قدس رو به پایان و نابودی است./۸۷۹/پ202/ب1

ارسال نظرات