۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۵۴۲۱۷۴
آیت الله هاشمی شاهرودی در دیدار شیخ نعیم قاسم:

حزب الله مايه عزت و آبروی اسلام است/ امت اسلامی در برابر توطئه استکبار علیه قدس ایستادگی کند

رییس مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به توطئه انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس، خواستار ایستادگی در برابر این اقدام خطرناک شد.
آیت الله هاشمی شاهرودی در دیدار شیخ نعیم قاسم

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، عصر امروز با آیت الله هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، آیت الله هاشمی شاهرودی، حزب الله را مايه عزت و آبروی اسلام دانست که به برکت خون های پاک شهدا و مجاهدت های خالصانه و رهبري حكيمانه خود، توانسته است به پیروزی های بی نظیر در مبارزه با صهیونیست های غاصب و غلبه بر تکفیری های جنایتکار دست پیدا کند.

وی مجاهدت و مقاومت را تنها راه نجات امت اسلامی دانست و ضمن محکوم کردن اقدامات و اظهارات رئیس جمهور آمریکا، انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی را توطئه ای جدید برای پایمال کردن حقوق مردم فلسطین و توهین به مقدسات اسلامی توصيف كرد و خواستار ایستادگی ملت ها و همکاری دولت های مسلمان در برابر این اقدام خطرناک شد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در عراق و سوریه و نابودی داعش را نتیجه ایمان به خدا و تکیه بر توانایی های درونی ملت ها و همکاری میان کشورهای منطقه دانست و با ضروري دانستن وحدت میان مذاهب اسلامی و هماهنگی میان نخبگان و علمای مسلمان، بر آمادگی جمهوری اسلامی در دفاع از آرمان ها و مقدسات اسلامی و ملت هاي مظلوم منطقه تأكيد كرد.

در خاتمه اين ديدار، آيت الله هاشمي شاهرودي، رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام براي موفقيت جبهه مقاومت و نيروهاي مبارز حزب الله لبنان دعا كرد.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم، معاون دبيركل حزب الله لبنان ضمن ارائه گزارشی از آخرین اوضاع سیاسی لبنان، به دخالت های کشورهای منطقه در برهم زدن آرامش وثبات سیاسی در لبنان با هدف فشار بر نیروهای مقاومت و حزب الله اشاره کرد و این دخالت ها را ناشی از ناکامي نقشه های دشمنان مقاومت در سوریه و عراق دانست.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان، توطئه آمریکا در تأسیس و تقویت داعش را تلاش برای تجزیه کشورهای اسلامی و تضعیف امت اسلام توصيف كردند و پیروزی بر داعش را دارای ارزش فکری و فرهنگی بالایی دانست که به از میان رفتن اندیشه های تکفیری خواهد انجامید.

شیخ نعیم قاسم، همچنين اقدام اخیر آمریکا را باعث بر ملاشدن چهره مزورانه سیاست های این کشور برشمرد که خط بطلانی بر همه تلاش های سازشکارانه و مقدمه ای براي قیام و انتفاضه جدید در سرزمین های اشغالی و نيز افزايش پیروزی های نیروهای مقاومت،هوشیاری ملت های مسلمان و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود./۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات