۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۵۴۱۵۰۲
استاد حوزه علمیه کرمان:

نابودی وحدت اسلامی از اهداف اصلی استکبار جهانی است

حجت الاسلام هدایتی با اشاره به این که دولت عربستان بازیچه صهیونیسم قرار گرفته است، گفت: کشور هایی که در منطقه خاورمیانه دست دوستی به سمت دشمن دراز کردند، بدانند که هدف دشمن از بین بردن وحدت بین کشورهای مسلمین است.
آمریکا و عربستان ترامپ عربستان آمریکا وحدت شیعه و سنی

حجت الاسلام حمید هدایتی استاد حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان در رابطه با هفته وحدت، گفت: شیعه و سنی در هفته وحدت به تمام دشمنان دین اسلام با صدایی واحد، شعار اتحاد را سر می دهند تا دشمنان بفهمند که شیعه و سنی اتحاد دارند.

وی افزود: وحدت در جامعه زمانی به وجود می آید که مردم حرف ولایت فقیه را قبول داشته باشند و به صحبت های او عمل کنند.

حجت الاسلام هدایتی با اشاره به این که آیات و روایات زیادی در مورد وحدت و همدلی بین مسلمین در کتب شیعه و سنی وجود دارد، ابراز داشت: ضرورت وحدت داشتن در جامعه، باید برای همه مردم معلوم شود تا بفهمند که وحدت موضوع اصلی دین است.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که شیعه و سنی بتوانند وحدت را در کشور خود اجرایی کنند، می توانند دشمنان اسلام را از خاک خود بیرون کنند.

حجت الاسلام هدایتی با اشاره به پیروزی های مقاومت اسلامی در برابر دشمن، خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که کشور های سوریه و عراق توانستند داعش را از خاک خود بیرون کنند، این است که با کشور های اسلامی متحد شدند و با اتحاد خود توانستند دشمن را از خاک خود بیرون کنند.

وی اظهار داشت: وحدت در جامعه، اولین خواسته دین اسلام از تمام مردم جهان بوده و مردم باید سعی کنند که وحدت و همدلی را در زندگی خود برقرار کنند.

استاد حوزه علمیه کرمان با بیان این که مسلط شدن به منطقه از خواسته های دشمن محسوب می شود، تصریح کرد: کشور هایی که دست دوستی به سمت دشمن دراز کردند نتیجه آن این شده که دشمن توانسته بر آن ها سیطره کامل داشته باشد.

وی ابراز داشت: عربستان فریب خورده دولت آمریکا و اسرائیل بوده و دولت عربستان در منطقه بازیچه دست صهیونیسم است.

حجت الاسلام هدایتی با اشاره به این که استفاده کردن از منافع منطقه هدف دشمن است، ابراز داشت: هفته وحدت بهترین فرصت برای مردم بوده که وحدت خود را به رخ تمام دشمنان اسلام بکشند و به همه دشمنان بیان کنند که شیعه و سنی با هم وحدت دارند.

وی در پایان گفت: روحانیان در هفته وحدت سعی کنند که مردم را نسبت به برنامه های دشمن آگاه کنند و به مردم بگویند که هدف دشمن از بین بردن وحدت بین شیعه و سنی در کشور است./9707/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات