۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۵۴۰۶۲۰
رییس اداره عملیات زمینی ستاد کل نیروهای مسلح:

عدالت ورزی پیام انقلاب اسلامی برای نجات مستضعفان عالم است

رییس اداره عملیات زمینی ستاد کل نیروهای مسلح عدالت را از شاخصه‌های مهم جمهوری اسلامی ایران در جهان بیان کرد و گفت: عدالت ورزی مهمترین پیام انقلاب اسلامی برای نجات مستضعفان تحت سلطه استکبار جهانی است.
میریان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار سید مرتضی میریان رییس اداره عملیات زمینی ستاد کل نیروهای مسلح، امروز در سومین یادواره شهدای بسیج حقوقدانان و شهدای مدافع حرم شهرری که در دادگستری شهرری برگزار شد، گفت: مهمترین علت دشمنی مستکبران با جمهوری اسلامی ایران مقاومت و کوتاه نیامدن ملت در برابر آنان است.

وی افزود: مقابله با ظالمان عالم و دفاع از مظلوم دو شعار اصلی مردم ایران است.

رییس اداره عملیات زمینی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه داعش مولود شجره خبیثه است، ابراز کرد: این شجره خبیثه دینی را که تنها منهای اهل بیت(ع) بود به مردم معرفی نمی‌کرد بلکه مبنای دین آنان دشمنی با اهل بیت(ع) بود و داعش نیز فرزند شوم همین تفکر است.

سردار میریان اقتصاد مقاومتی را مهمترین خطر برای منافع امپریالیسم بیان کرد و اظهار داشت: استفاده از اجناس گران قیمت امپریالیسم از سوی ملت در اصل خدمت به دشمن است، مردم و مسؤولان نباید فراموش کنند که جمعیت ایران یک درصد جمعیت دنیا و منابع ما ده درصد کل جهان است بنابراین در این زمینه باید به درستی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شود.

وی اسلامی بودن حکومت را در عدالت داشتن آن دانست و گفت: عدالت از شاخصه‌های مهم جمهوری اسلامی ایران در جهان است و عدالت ورزی مهمترین پیام انقلاب به شمار می‌رود، امروز بیشتر مردم جهان مستضعف و زیر سلطه صهیونیست استثمار می‌شوند.

رییس اداره عملیات زمینی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه خداوند مکر دشمنان را به خودشان باز می‌گرداند، گفت: دشمنان با مکر و نیرنگ خواستار نابودی صدام شدند غافل از اینکه خداوند با پول و هزینه آنان بزرگترین مانع ما را نابود کردند، آنان مکرشان ایجاد داعش و بمباران بود مکر خداوند ایجاد لشکر بسیجی دو میلیونی در عراق بود.

سردار میریان ولایت و امت را دو ویژگی مهم ملت ایران بیان کرد و اظهار داشت: امامان ما امت خوبی نداشتند که به شهادت رسیدند، امت خوب مدافع ولایت است./813/پ202/ب1

ارسال نظرات