۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۵۴۰۴۹۰
از سوی مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی؛

دوره آموزش زبان، فرهنگ و مهارت های ویژه برگزار می شود

دوره آموزش زبان، فرهنگ و مهارت های ویژه طلاب و فضلای حوزه از سوی مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی جامعه المصطفی شامل آموزش زبان های کره ای، ژاپنی، تایلندی، چینی و اندونزیایی برگزار می شود.
مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی

حجت الاسلام جلال بنی طالبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره آموزش زبان، فرهنگ و مهارت های ویژه طلاب و فضلای حوزه از سوی مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی جامعه المصطفی العالمیه خبر داد و گفت: این دوره شامل آموزش زبان های کره ای، ژاپنی، تایلندی، چینی و اندونزیایی است.

کارشناس آموزش مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی با اشاره به شرایط نام نویسی در دوره آموزش زبان اظهار کرد: دارا بودن مدرک سطح یک حوزه علمیه و بالاتر از شرایط نام نویسی در این دوره است و تمامی طلاب ایرانی یا غیر ایرانی می توانند در این دوره شرکت کنند.

وی در زمینه هزینه نام نویسی در دوره آموزش زبان مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی گفت: هزینه نام نویسی به مبلغ ده هزار تومان و 20 هزار تومان جهت شرکت در هر ترم دریافت می شود و مبلغ 200 هزار تومان نیز به عنوان ودیعه دریافت می شود که در صورت اتمام دوره و عدم انصراف به شرکت کنندگان برگردانده می شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در دوره آموزش زبان و فرهنگ مهارت های ویژه می توانند تا یکم دی ماه به مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی جامعه المصطفی(ص) واقع در خیابان ارم، جنب پاساژ قدس مراجعه کنند.

وی ادامه داد: کلاس های این دوره هر روز به مدت سه ساعت و بعد از ظهرها برگزار می شوند و طلاب علاقه مند به شرکت در این دوره جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 37838688 داخلی 126 تماس گیرند./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات