۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۵۴۰۱۶۹
امام جمعه بابلسر:

بسیج حافظ آرمان ها و ارزش های انقلاب و نظام اسلامی است

امام جمعه بابلسر با تأکید بر این که بسیج حافظ آرمان ها و ارزش های انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: دشمنان در دهه های اخیر همواره تلاش کردند برای نفوذ و ضربه زدن به انقلاب آرمان های اصیل این نظام دینی را خدشه دار کنند؛ اما هوشیاری و بصیرت بالای بسیج و سپاه مانع تحقق توطئه های دشمنان شده است.
امام جمعه بابلسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در اجتماع بسیجیان مرکز استان که در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار شد از بسیج به عنوان یکی از ارزشمند ترین رویش های انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: امروز این نیروی مردمی و انقلابی به یک درخت تنومندی تبدیل شده است.

وی با بیان این که تشکیل سازمان بسیج از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نشان دهنده هوشمندی و بصیرت بالای ایشان بود، افزود: امام خمینی(ره) با تشکیل سپاه و بسیج انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کردند.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که خدمات و اقدامات ارزشمند بسیج در طی دهه های اخیر بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: در حالی که دشمنان انقلاب، بسیج را تنها یک نیروی نظامی می دادند، اما شاهد هستیم این نیروی مردمی در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی، عمران آبادی، محرومیت زدایی و اقتصادی نقش بسیار تأثیر گذاری داشته است.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که در دوران هشت سال دفاع مقدس این بسیجیان بودند که با حضور پررنگ خود در جبهه های حق علیه باطل در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی و مقاومت کردند، افزود: اگر ایستادگی و مقاومت بسیج مردمی در دفاع مقدس نبود شرایط بسیار سختی در جنگ اتفاق می افتاد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بسیج پس از پایان جنگ تحمیلی در بازسازی مناطق جنگ زده نقش بسیار کلیدی را ایفا کرد، خاطرنشان کرد: شهرهای مهم کشور که زیر بمب باران رژیم بعث عراق نابود شده بود با تلاش و فداکاری های بسیجیان دوباره بازسازی شد.

امام جمعه بابلسر با بیان این که تلاش ها و خدمات بسیج همواره پررنگ بوده است، تصریح کرد: تلاش های گسترده بسیج در سازندگی و همچنین عمران و آبادی مناطق محروم و روستایی امروز نیز با جدیت همه بیشتر ادامه دارد.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که بسیج نیرویی برخواسته از دل مردم است، خاطرنشان کرد: علیرغم همه توطئه های دشمنان علیه نیروهای انقلابی کشورمان، اما همواره شاهد عزت و اقتدار این مجموعه های انقلابی در کشور هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که بسیج حافظ آرمان ها و ارزش های انقلاب و نظام اسلامی است، تصریح کرد: دشمنان در دهه های اخیر همواره تلاش کردند برای نفوذ و ضربه زدن به انقلاب آرمان های اصیل این نظام دینی را خدشه دار کنند، اما هوشیاری و بصیرت بالای بسیج و سپاه مانع تحقق توطئه های دشمنان شده است.

امام جمعه بابلسر با بیان این که بسیج خنثی کننده بسیاری از توطئه ها و نقشه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: بسیج سد محکمی در برابر هجمه های دشمنان علیه اسلام، انقلاب و ملت ایران است و این نیروی مردمی برای حراست از ملت ایران همواره در صحنه بوده است.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که تشکیل بسیج موجب بیمه شدن انقلاب اسلامی شده است، تصریح کرد: حضور مقتدرانه سپاه و بسیج در عرصه ها و صحنه های مختلف موجب شده دشمنان هر گاه می خواهند اقدامی علیه نظام اسلامی انجام دهند به در بسته می خورند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اگر امروز ملت ما الگوی ملت های آزاده عالم است به برکت بسیج است، گفت: تفکر بسیجی به ما درس مقاومت داده است و هر آنچه به دست آورده ایم از فرهنگ مقاومت بوده است.

امام جمعه بابلسر با بیان این که علیرغم همه توطئه های دشمنان علیه انقلاب، امروز بسیج از یک جایگاه ارزشمندی در جامعه برخوردار است، خاطرنشان کرد: محبوبیت بسیج تا حدی است که امروز بسیج از یک نیروی مردمی به یک فرهنگ جهانی تبدیل شده است.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که تشکیل بسیج مردمی در کشورهای منطقه برای مقابله با توطئه غرب برگرفته از ملت ایران بود، تصریح کرد: تشکیل بسیج مردمی در عراق، سوریه و یمن برای مقابله با توطئه خطرناک تکفیری ها، پیروزی را برای مردم این کشورها به ارمغان آورد.

استاد حوزه علمیه مازندران، داعش و دیگر گروه های تروریستی منطقه را پرورش یافته دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی آمریکایی ها دانست و خاطرنشان کرد: اعتراف رییس جمهور فعلی آمریکا سند محکمی از دخالت مستقیم دولتمردان آمریکایی در پدید آوردن تروریست های تکفیری است.

امام جمعه بابلسر با بیان این که آمریکا پس از شکست های متعدد در منطقه با به وجود آوردن داعش و دیگر گروه های تروریستی تلاش کرد نفوذ خود در منطقه خاورمیانه را بیشتر کند، تصریح کرد: اما با مدیریت صحیح جمهوری اسلامی ایران و تشکیل جبهه مقاومت شاهد، نابودی داعش در منطقه هستیم.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که آل سعود جنایت کار نیز با دلارهای نفتی خود از این تروریست های خطرناک حمایت می کرد، خاطرنشان کرد: این که برخی مقامات سعودی خود را در نابودی داعش سهیم می دانند حرف بسیار مضحکی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بر اساس اسناد موجود آمریکایی ها در صحنه نبرد نیز از تروریست های داعشی حمایت می کردند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به طور علنی سران داعشی را برای درمان از مرزهای جولان به مناطق اشغالی انتقال می داد.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که در میان همه این حمایت های مستقیم و غیر مستقیم آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود از گروه های تروریستی در منطقه، امروز بنیان این گروه های خطرناک فرو ریخته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم به زودی تفاله های باقیمانده از این گروه های تروریستی نیز به طور کلی نابودی شوند تا صلح و امنیت به کشورهای منطقه بازگردد.

حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که آمریکایی ها باید از دخالت از امور دیگر کشورها دست بردارند، گفت: متأسفانه امروز در هر نقطه ای از جهان که نگاه می کنیم می بینیم آمریکایی ها مشغول دخالت و توطئه علیه ملت های آزاده هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها باید بدانند که در منطقه جایی ندارند، خاطرنشان کرد: توطئه چینی علیه ملت ها هیچ فایده ای برای آمریکایی ها نخواهد داشت و تنها موجب رسوایی بیشتر آنها در دنیا خواهد شد.

امام جمعه بابلسر در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت تقویت تفکر بسیج در جامعه امروز تأکید کرد و گفت: باید این تفکر ارزشمند دینی در همه بخش های کشور به خوبی نهادینه شود.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که راه حل بسیاری از مشکلات کشور بهره گیری از تفکر بسیجی و روحیه انقلابی در بخش های مهم کشور است، خاطرنشان کرد: اگر امروز کشورمان در عرصه های مختلف دارای یک ارزش خاصی است به دلیل بهره گیری از این تفکر ارزشمند انقلابی است./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات