۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۵۴۰۰۴۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد؛

ضرورت تقویت مدیریت بسیجی و انقلابی در کشور

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که امروز کشورمان برای رشد و تعالی در عرصه های مختلف نیازمند بهره گیری از تفکر ارزشمند و انقلابی بسیج است، گفت: به جای وابستگی و نگاه به بیرون باید تفکر بسیجی و انقلابی را در جامعه نهادینه کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از فعالان بسیجی با اشاره به این که لازمه قرار گرفتن در زمره سابقون سبقت در ولایت است، گفت: نخستین قدم و مؤثرترین کار در مسیر عبودیت و بندگی خدا ولایت پذیری است.

وی همچنین به حادثه تلخ زلزله کرمانشاه اشاره کرد و با بیان این که این حادثه تلخ هشدار و آزمونی برای جامعه دانست و افزود: حکمت کار خدا در طول زمان نمایان می شود و در هرصورت این حادثه تلخ موجب جریحه دار شدن عواطف عمومی در سرتاسر کشور شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در مناطق زلزله و همراهی با مردم را مرهمی اثرگذار و آرامبخش برای روحیه و دل های مردان و زنان گرفتار در حادثه زلزله دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم مسؤولان هر چه زود تر نسبت به بازسازی مناطق زلزله و رفع مشکلات مردم این مناطق اقدام کند.

وی با بیان این که در حیات امام خمینی(ره)، کسی تصور نمی کرد رهبر معظم انقلاب در جایگاه رهبری و هدایت، اینگونه بدرخشند، بیان داشت: امامت از الطاف الهی است و خداوند متعال لطف خود را دریغ نمی سازد، مگر خود انسان، خودش را از برخورداری از این نعمت محروم سازد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین به پیروزی جبهه مقاومت در برابر تروریست های تکفیری اشاره کرد و گفت: این پیروزی شکست سنگینی برای آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی ها بود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که داعش عامل آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه بود، خاطرنشان کرد: رییس جمهور فعلی آمریکا در رقابت های انتخاباتی، اوباما را ایجاد داعش محکوم کرد و این نشان می دهد که خود آمریکایی ها گروه های تروریستی را به وجود آوردند و برای استقرار آنها در منطقه نیز هزینه های هنگفتی انجام دادند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به شکست جبهه استکبار در برابر جبهه مقاومت، گفت: آمریکایی ها پس از این شکست با همکاری آل سعود تلاش می کردند توطئه جدیدی را علیه لبنان و حزب الله طرح ریزی کنند و امروز می بینیم هر روز فشار بر حزب الله لبنان هر روز بیشتر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که دشمنان پس از شکست های متعدد در منطقه تلاش کردند با درگیر کردن کشورهای منطقه به جنگ های داخلی و مذهبی آنها را به جان هم بیاندازند، خاطرنشان کرد: جبهه استکبار با به وجود آوردن تروریست های تکفیری به نام اسلام دست به تخریب اسلام ناب زدند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی ها نطفه داعش را در منطقه بستند، تصریح کرد: تکفیری ها به دنبال این بودند که اسلام شیعی را در منطقه به کلی محو کنند و این مسأله را سرکردگان داعشی نیز اعتراف کرده بودند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که داعش تنها یک ابزار و عامل برای اهداف پلید مستکبران در منطقه بود، افزود: اگر حمایت های جمهوری اسلامی ایران نبود امروز تروریست های تکفیری بر سوریه حاکم بودند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که همه این پیروزی ها و موفقیت ها در سایه تفکر متعالی بسیج به دست آمد، تصریح کرد: جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران با تشکیل جبهه مردمی توانست منطقه را از وجود این تروریست های تفکیری پاکسازی کند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اگر انقلاب اسلامی، بسیج را نداشت، با نقیصه و خلأ بزرگی مواجه بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امام خمینی(ره) با هوشمندی و بصیرت بالا دستور تشکیل سازمان بسیج را دادند که امروز مایه افتخار کشورمان است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه با بیان این که ریشه بسیج در قرآن است، افزود: همه انبیاء الهی برای بسیج کردن مردم آمدند و این نشان دهنده جایگاه ارزشمند بسیج در جامعه اسلامی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که بسیج به معنای به حرکت درآوردن و سازماندهی نیروهای همدل، هم سو و هم جهت در مسیر اراده واحد و هدفمند بودن است، تصریح کرد: اگر در هشت سال جنگ تحمیلی همه اقشار، گروه ها و مذاهب کشور در برابر دشمن ایستادگی کردند و جنگیدند به دلیل روحیه و اندیشه بسیجی بود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که رمز ماندگاری انقلاب و پیشرفت های حاصل شده در کشورمان به دلیل داشتن روحیه بسیجی در این نظام دینی است، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند با کمرنگ کردن این روحیه ارزشی جامعه ما را با یک چالش جدی مواجه کنند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که با تأکید براین که امروز نیز کشورمان برای رشد و تعالی در عرصه های مختلف نیازمند بهره گیری از همین تفکر ارزشمند و انقلابی است، تصریح کرد: به جای وابستگی و نگاه به بیرون باید تفکر بسیجی و انقلابی را در جامعه نهادینه کنیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز رفع بسیاری از مشکلات جامعه با تفکر بسیجی و انقلابی رفع خواهد شد، خاطرنشان کرد: در موضوع اقتصاد مقاومتی اقداماتی که بسیج در مناطق مختلف به ویژه محروم و روستایی انجام داده بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که برخی ها در جامعه به دنبال منزوی کردن بسیج بوده اند، تصریح کرد: بسیجی همواره در وعده های خود به جامعه صادق بوده و درعرصه و صحنه های مختلف انقلاب پیشگام بوده است.

امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که مدیران جامعه اسلامی نیز باید در انجام امور بسیجی وار عمل کنند، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند بسیجی باید در همه عرصه ها در خط مقدم حاضر باشد و همین ویژگی عامل تقویت جایگاه بسیج در جامعه اسلامی بوده است./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات