۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۵۳۹۲۷۲
معاون تبلیغ مدرسه علمیه الزهرا همدان تشریح کرد؛

فعالیت های تبلیغی مدرسه علمیه الزهرا شهر همدان

خانم خرازی گفت: راه اندازی اتاق مشاوره در داخل مدرسه یکی از فعالیت های فرهنگی این مدرسه به شمار می رود که عموم بانوان شهر می توانند برای مشاوره به این دفتر مراجعه کنند.
خواهران

خانم شهرزاد خرازی معاون تبلیغ مدرسه علمیه الزهرا(س) شهر همدان در گفت و گو  با خبر نگار خبرگزاری رسا در همدان گفت: فعالیت های این معاونت در چند بخش اعزام مبلغ، کلاس های آموزشی و خدمات برون حوزوی انجام می شود.

وی تصریح کرد: معاونت تبلیغ مدرسه علمیه الزهرا(س) شهر همدان به فراخور زمان و مکان، مبلغان خواهر را برای تبلیغ دین الهی همچون معرفی مبلغه به مدارس آموزش و پرورش، ادارات و دیگر مکان های تبلیغی اعزام می کند.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه الزهرا(س) شهر همدان گفت: راه اندازی اتاق مشاوره در داخل مدرسه یکی دیگر از فعالیت های فرهنگی این مدرسه به شمار می رود که عموم بانوان شهر می توانند برای مشاوره به این دفتر مراجعه کنند.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی دفتر پاسخگویی به شبهات در مدرسه علمیه الزهرا(س)  اظهار داشت: معاونت تبلیغ این مدرسه، دفتر پاسخگویی به سوالات شرعی را به صورت تلفنی و مراجعه حضوری تاسیس کرده است.

خانم خرازی گفت: یکی دیگر از فعالیت های معاونت تبلیغ مدرسه علمیه الزهرا(س) راه اندازی دفتر سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری(ره) و تشویق طلاب برای شرکت در این دوره است.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل گروه های تبلیغی، فرهنگی خاطرنشان کرد: بانوان فرهیخته این مدرسه علمیه در قالب گروه های فرهنگی از مکان هایی همچون بهزیستی، توان بخشی و گلزار شهدا به صورت دوره ای بازدید کرده اند.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه الزهرا(س) شهر همدان ابراز داشت: یکی از مهم ترین فعالیت های این معاونت شناسایی مبلغان و اعزام آنها است، تعدادی از مبلغان نمونه این مدرسه در مدارس امین استان فعالیت تبلیغی انجام می دهند.

وی در پایان ابراز داشت: برگزاری فعالیت هایی همچون راه اندازی غرفه حجاب و عفاف، مسابقات قرآن و حدیث، نمایشگاه های فرهنگی، مسابقات مقاله نویسی در مدرسه علمیه الزهرا(س) از دیگر فعالیت های این معاونت به شمار می رود./۹۷۹/ت۳۰۲/ب۲

 

ارسال نظرات