۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۵۳۹۰۴۳

كمالوندی جزییات نشست ایران و اتحادیه اروپا را بیان كرد

سخنگوی سازمان انرژی اتمی در مورد نشست های ایران و اتحادیه اروپا گفت: این نشست در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در اصفهان برگزار خواهد شد.
کمالوندی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بهروز كمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی در جمع خبرنگاران، در خصوص نشست روزهای سه شنبه و چهارشنبه مقامات ایرانی و اتحادیه اروپا گفت: در سال گذشته ما نشستی تحت عنوان انتظارات و مسئولیت ها در بروكسل در خصوص همكاری های هسته ای و اتحادیه اروپا داشته ایم، در آنجا برنامه های مربوط به برگزاری این نشست مطرح شد.

وی ادامه داد: این نشست در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در اصفهان برگزار خواهد شد و در آنجا موضوع همكاری های ایران و اتحادیه اروپا بررسی می شود تا ببینیم این همكاری ها به چه نقطه ای ختم خواهد شد و چه چشم اندازی پیش رو داریم.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاكید كرد: در افتتاحیه این نشست سخنرانانی از كشورهای مختلف اروپایی و اعضای اتحادیه اروپا و همچنین كشور ایران را خواهیم داشت.

كمالوندی یادآور شد: در این نشست بررسی خواهیم كرد كه در حوزه همكاری های هسته ای چه اقداماتی انجام شده و چه اقداماتی باید انجام شود.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا در این نشست در مورد موضوع برجام و مسائل پیش روی آن  نیز صحبت خواهد شد یا خیر؟، گفت: بنده در سخنرانی خود به این موضوع اشاره خواهم كرد و مشكلاتی را كه طرف آمریكایی ایجاد كرده بازگو می كنم.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی در پایان تصریح كرد: در این نشست اعضای مختلف برجام باید تدابیری داشته باشند كه چگونه می توان جلوی این روندی كه به ناكجا آباد ختم می شود را گرفت./٨١٦ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات