۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۳۸۲۱۷
امام جمعه شادگان:

دولت به تأکیدهای رهبری درباره رسیدگی به زلزله زدگان توجه کند

امام جمعه شادگان گفت: دولت، بنا به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه، مکلف است که هرچه زودتر مشکلات اهالی این منطقه را حل کند.
امام جمعه شادگان شرفی

حجت الاسلام سید مجید شرفی، امام جمعه شادگان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن تسلیت زلزله اخیر کرمانشاه به بازماندگان این فاجعه، اظهار داشت: زلزله روی داده در روزهای گذشته یک بلای طبیعی بود که بسیار مهیب و البته دلخراش بود و همه ملت ما را اندوهگین کرد.

امام جمعه شادگان در ادامه بیان داشت: در این زلزله فجیع که بیشتر خسارات آن در کرمانشاه رخ داد، تعداد زیادی جان خود را از دست دادند و تعداد بسیار زیادی هم بر اثر این حادثه مهیب مصدوم شدند که برای مصدومان آرزوی سلامتی می کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی شادگان با بیان اینکه زلزله اخیر یک امتحان الهی بود، تصریح کرد: زلزله اخیر کرمانشاه یک اختبار و امتحان الهی بود که باید در مقابل این اختبار هم صبر داشته باشیم و هم همکاری با زلزله زدگان داشته باشیم.

این کارشناس مسائل دینی و اجتماعی ابراز داشت: دولت، بنا به دستور تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه، مکلف هست که هرچه زودتر مشکلات اهالی این منطقه را حل کند.

حجت الاسلام شرفی اظهار داشت: همه ملت ایران باید در کنار مردم کرمانشاه باشند و هر کسی به اندازه توان خودش به اهالی زلزله زده این منطقه کمک کند تا مشمول رحمت الهی شویم.

وی در پایان بیان داشت: مردم عزیز ایران اسلامی وسایل مهم و اولیه را برای اهالی زلزله زده به خوبی تهیه کردند، اما باز هم به این کار حسنه و نیک خود ادامه دهند؛ زیرا هم اکنون اهالی مناطق زلزله زده در هوای سرد به سر می برند و در واقع مشکلات آنان دو چندان شده است./۹۴۵۳/ت۳۰۲/ب۲

 

 

ارسال نظرات