۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۳۸۱۶۱
مسؤول فرهنگی مدرسه علمیه کوثر قزوین خبر داد؛

اعزام ۵۰ مبلغ خواهر در دهه پایانی ماه صفر

مسؤول فرهنگی مدرسه علمیه کوثر با بیان این که بصیرت افزایی، روشنگری و تبلیغ از جمله رسالت‌های اصلی حوزه علمیه است، گفت: اعزام مبلغان در ایام مناسبتی نیز در راستای همین هدف قرار دارد از این رو حدود ۵۰ مبلغ در دهه پایانی ماه صفر به نهادهای مختلف اعزام شدند.
مدرسه علمیه خواهران

ناهید همایونلو، مسؤول فرهنگی مدرسه علمیه کوثر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این مدرسه در دهه پایانی ماه صفر گفت: برگزاری نشست با موضوع ارتباط قیام عاشورا با مساله ظهور، اعزام مبلغ و برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب با موضوع توانمندی‌های طلاب و اقتصاد مقاومتی به مدت 2 هفته و همچنین ویژه برنامه عزاداری 28 صفر از جمله فعالیت‌های مدرسه علمیه کوثر در دهه پایانی ماه صفر است.

وی سپس درباره اعزام مبلغان در این دهه ابراز داشت: در دهه پایان ماه صفر نزدیک به 50 نفر به عنوان مبلغ به مدارس، محافل عمومی و دانشگاه‌ها در قالب سخنران و مداح اعزام شدند، همچنین در ابتدای ماه صفر نیز مبلغانی اعزام شدند.

همایونلو با بیان هدف از اعزام مبلغ عنوان کرد: بصیرت افزایی و روشنگری و تبلیغ از جمله رسالت‌های اصلی حوزه علمیه است و اعزام مبلغان در ایام مناسبتی نیز در راستای همین هدف قرار دارد.

وی در ادامه افزود: در سال‌های گذشته نیز در ایام صفر مبلغانی از حوزه علمیه خواهران به نهادهای گوناگون اعزام شده بودند که در پی آن تقاضاها از طرف نهادها افزایش یافت و در نتیجه این تبلیغ‌ها هر سال پررونق تر و بهتر شد.

مسؤول فرهنگی مدرسه علمیه کوثر قزوین درباره بازخورد اعزام مبلغ ابراز داشت: تبیین نقش عفاف و حجاب در جامعه، تاثیر آن بر افراد گوناگون از جمله بازخوردهای اعزام مبلغ در ایام صفر بوده است. 

وی در پایان گفت: با توجه به هفته کتاب و کتابخوانی برگزاری نمایشگاه کتاب در مدرسه علمیه کوثر و برگزاری نشست با اهمیت کتاب و کتابخوانی نیز از جمله برنامه‌های مدرسه علمیه کوثر در این هفته است./955/ت302/ب1

ارسال نظرات