۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۵۳۷۶۶۲
مدیر حوزه علمیه لرستان:

جشنواره پژوهشی علامه حلی در لرستان برگزار می شود

مدیر حوزه علمیه لرستان از برگزاری جشنواره پژوهشی علامه حلی خبر داد و گفت: برگزاری این جشنواره برای ارتقای فعالیت پژوهشی طلاب و تقویت روحیه پژوهشی آنان برگزار می شود.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: خروجی اصلی حوزه علمیه تبلیغ است و در این راستا اقدامات چشمگیری برای ارتقای سطح علمی تبلیغی طلاب مورد توجه قرار دارد.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب و مبلغان در عرصه های مختلف و حضور بین آحاد مردم افزود: برای مصون سازی نسل جوان و نوجوان در برابر هجمه های فرهنگی مبلغان به مدارس آموزش و پرورش اعزام می شوند.

مدیر حوزه علمیه لرستان یادآور شد: با تعاملی که از سوی حوزه و آموزش و پرورش استان صورت گرفته است، زمینه حضور مبلغان در مدارس آموزش و پرورش فراهم شده است و مبلغان خواهر و برادر تا پایان سال تحصیلی در جمع دانش آموزان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه کیفی سازی لازمه موفقیت طلاب در امر تحصیل و تبلیغ است، بیان داشت: این امر در دستور کار حوزه علمیه استان قرار دارد و با زمینه سازی امکانات لازم فرصت انجام فعالیت های پژوهشی طلاب فراهم است، طلاب می توانند از راهنمایی اساتید پژوهش بهره مند شوند.

حجت الاسلام میناپور در ادامه با اشاره به اینکه مهم ترین عامل موفقیت طلاب در عرصه تبلیغ تحقیق و پژوهش است، اظهار داشت: پژوهش محور بودن طلبه در ارتقای سطح علمی و تبلیغی آنان مؤثر است.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه ها و جشنواره های پژوهشی خاطرنشان کرد: این امر برای آموزش شیوه های نوین پژوهشی به طلاب و شکوفایی استعدادها و رشد توانایی آنان در امر پژوهش ضروری است.

مدیر حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: جشنواره پژوهشی علامه حلی با هدف ارتقا و تقویت روحیه پژوهشی و تبیین روحیه پژوهشی بین طلاب در حوزه های علمیه لرستان برگزار می شود./9451/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات