۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۵۳۷۴۷۲
رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز:

فعالیت ۳۶۰ مبلغ در شهرستان الیگودرز

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز از فعالیت ۳۶۰ مبلغ در این شهرستان خبر داد و گفت: مبلغان خواهر و برادر در طول سال فعالیت تبلیغی برای بصیرت بخشی و معرفت افزایی بین آحاد مردم به ویژه نسل جوان انجام می دهند.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام محمد محمودی، رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مبلغان خواهر و برادر در طول سال در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه در ابتدای سال جاری 360 مبلغ بومی و غیر مشغول فعالیت در عرصه تبلیغ هستند، افزود: در مناسبت های مذهبی ویژه در کنار فعالیت تبلیغی مبلغان بومی از ظرفیت تبلیغی مبلغان غیربومی نیز بهره مند می شویم.

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز هدف از فعالیت مبلغان در عرصه تبلیغ را ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی در جامعه عنوان کرد و گفت: در راستای تبیین این مهم شاهد کاهش آسیب های اجتماعی و رشد اخلاق و معنویت در جامعه خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: مبلغان اعزامی در مدارس، مساجد، مراکز آموزشی و فرهنگی و مناطق شهری و روستایی بین آحاد مردم، دانش آموزان، جوانان و نوجوانان و بانوان به فعالیت در عرصه نهادینه سازی ارزش ها می پردازند.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه بیان واقعیت های روز و روشنگری در جامعه برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن و جلوگیری از فریب توطئه های فرهنگی خوردن ضروری است، ادامه داد: مبلغان در این راستا رسالت خطیری بر دوش دارند.

وی با بیان اینکه تبلیغات اسلامی زیرساخت ها و امکانات لازم برای اعزام مبلغان زمینه حضور حداکثری مبلغان بین مردم و مناطق شهری و روستایی را فراهم می کند، خاطرنشان کرد: حضور مبلغ بین مردم در تقویت باورهای دینی جوانان مؤثر است.

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز با اشاره به ظرفیت تبلیغی در مدارس علمیه بیان داشت: فراهم ساختن زیرساخت های لازم برای بهره مندی از حضور حداکثری طلاب بین مردم و نسل جوان ضرور است./9459/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات