۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۵۳۷۰۴۳
حجت الاسلام پژمانفر:

مسؤولان در برابر جریان استکبار وادادگی نداشته باشند/ مقاومت تنها راه پیروزی گفتمان انقلاب است

نماینده مجلس گفت: مسؤولان ما باید در برابر خواسته های دشمن ایستادگی و مقاومت کنند و وادادگی در برابر جریان استکبار نداشته باشند، تنها چیزی که سبب پیروزی گفتمان انقلاب خواهد بود مقاومت و ایستادگی است.
پژمانفر

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مقابله با اقدامات خصمانه دشمن را ضروری دانست و گفت: دشمن به صورت طبیعی همواره شیطنت و دشمنی می کند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران و جریان گفتمان انقلاب اسلامی ضربه های مهلکی را به دشمنان اسلام و مستکبران وارد کرده است و همین ضربه ها و شکست های متعدد از جریان مقاومت دشمن را بسیار عصبانی کرده است.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این که از دشمن جز دشمنی نمی توان انتظار داشت، اظهار داشت: ایران به وسیله گفتمان انقلاب اسلامی توطئه ها و نقشه های مستکبران را خنثی کرده و طراحی های آنان را نقش برآب کرده است.

وی ادامه داد: آمریکا بعد از فروپاشی شوروی در این توهم فرو رفت که تمام دنیا در اختیار آن قرار دارد و می تواند تمام منافع دنیا را به نفع خود مصادره کند اما انقلاب اسلامی ثابت کرد که آن ها ببر کاغذی هستند و توان ایستادگی در برابر خواست ملت ها را ندارند.

حجت الاسلام پژمانفر با بیان این که دشمن و استکبار به شدت از انقلاب اسلامی عصبانی است، ابراز داشت: مستکبران تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا به انقلاب اسلامی ضربه وارد کرده و جایگاه از دست رفته خود را احیا کنند.

وی عنوان کرد: مسؤولان ما باید در برابر خواسته های دشمن ایستادگی و مقاومت کنند و وادادگی در برابر جریان استکبار نداشته باشند، تنها چیزی که سبب پیروزی گفتمان انقلاب خواهد بود مقاومت و ایستادگی است که باید در همه ابعاد اجرا شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس خاطرنشان کرد: مسؤولان باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به عنوان سکاندار جریان انقلاب که مسیر را برای همه روشن کردند توجه داشته باشند و آن ها را عملی کنند، مسؤولان باید بدانند که نتایج خوبی از تبعیت از رهبر انقلاب برای کشور حاصل می شود، باید سعی کنند که با تفسیر به رأی ها و تحمیل عقاید خود بر فرمایشات رهبری مسیر را تغییر ندهند./1323/۳۰۲/ح

ارسال نظرات