۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۵۳۶۵۶۹
امام جمعه زرگرشهر:

برجام آخرین پرده از خیانت و بدعهدی آمریکا است

امام جمعه زرگرشهر با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان، گفت: آخرین پرده از خیانت و بدعهدی آمریکا در برجام مشاهده شد و ملت ما با نمایش اتحاد و همدلی خود در ۱۳ آبان و شعار بلند مرگ بر آمریکا ایستادگی در مسیر انقلاب را به همگان نشان داد.
محسن شیخی عزیزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت‌الاسلام محسن شیخی‌عزیزی، امام جمعه زرگرشهر امشب در نشست بصیرتی طلاب و جمعی از نوجوانان و جوانان منطقه لاله آباد به مناسبت 13 آبان، گفت: در روز 13 آبان تحولات و رویدادهای مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی از بدو نهضت قیام امام خمینی تا تسخیر لانه جاسوسی صورت گرفت و باید ریشه ها و آثار آن مورد تحلیل دقیق قرار بگیرد.

 وی افزود: نوجوانان و جوانان نقش مهم در دو رویداد 13 آبان در سال های 57 و 58 ایفا کردند و شعور و بصیرت بالای آن ها با شور انقلابی آمیخته شد.

عضو هیات امنای مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بابل با اشاره به حماسه آفرینی های نوجوانان و جوانان در تاریخ انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در بسیاری از حوادث و رویدادهای مهم انقلاب اسلامی نوجوانان و جوانان نقش آفرین اصلی و میدان دار این جریان ها بودند و حماسه های عظیمی مانند حادثه تسخیر لانه جاسوسی آفریده شد.

وی ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی به تعبیر امام راحل انقلاب دومی بود که از سوی جوانان دانشجوی با بصیرت خلق شد و کمر آمریکا را شکست.

حجت الاسلام شیخی عزیزی پیام مهم تسخیر لانه جاسوسی را ندای مهم انقلاب برای ایستادگی در مقابل استکبار عنوان کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی و جوانان مومن انقلابی اثبات کردند که با دست خالی اما با ایمان قوی و اراده مستحکم می توان دشمن را شکست داد و این رمز مقاومت و پیروزی ما است.

وی افزود: بر اساس اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی آمریکا، این نظام استکباری در بسیاری از توطئه ها و فتنه ها علیه ملت ما و دیگر ملت های منطقه دست دارد و این فتح بزرگ پرده از چهره حقیقی آمریکا برداشت.

استاد حوزه علمیه کینه و عصبانیت آمریکا را ناشی از قطع شدن دست آمریکا از کشور ما بیان کرد و گفت: ملت ایران جز خصومت از سوی آمریکا چیزی مشاهده نکرد و لذا ملت ما پرچم دار شعار مهم و استکبارشکن مرگ بر آمریکا در جهان شد.

وی با اشاره به برخی از توطئه ها از سوی نظام حاکمه آمریکا علیه ملت ایران، خاطرنشان کرد: کودتا علیه دولت منتخب مصدق، حمایت از شاه و پناه دادن به این دیکتاتور ظالم، حمایت و پشتیبانی از گروه های تروریستی و تجزیه طلب، حمله نظامی به ایران در واقعه طبس، حمایت همه جانبه از صدام در جنگ 8 ساله و نیز انواع تحریم ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی از جمله توطئه های آمریکا علیه ملت ایران است.

حجت الاسلام شیخی عزیزی ادامه داد: ملت ایران بعد از انقلاب اسلامی چیزی جز دشمنی و خصومت از جانب آمریکا ندید و نمونه بارز آن عهدشکنی و دشمنی آنها در اجرای  برجام و پشت پا زدن به همه تعهدات بین المللی است.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان، تصریح کرد: آخرین پرده از خیانت و بدعهدی آمریکا در برجام بود و ملت ایران با نمایش اتحاد و همدلی خود در 13 آبان و شعار بلند مرگ بر آمریکا ایستادگی در مسیر انقلاب را نشان دادند.

امام جمعه زرگرشهر افزود: بدعهدی و وحشیانه عمل‌کردن نظام آمریکا از خلق و خوی استکباری آن‌ها نشات می گیرد و حقیقت جمله امام راحل در شیطان بزرگ نامیدن این نظام بیشتر از گذشته برای ملت ها آشکار می شود.

وی با بیان این مطلب که آمریکا شیطان اعظم و اکبر است، اظهار داشت: خط و راه ملت های خداجو و الهی در مقابل مسیر شیطانی آمریکا است و هیچگاه نباید در مقابل این نظام سلطه گر و استکباری کوتاه آمد./1313/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات