۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۵۳۳۷۸۴
امام جمعه صالح آباد:

رمز پیروزی ایران اسلامی در عرصه های مختلف اتحاد ملت است

حجت الاسلام افتخاری گفت: به تحقیق هدف اصلی دشمنان نظام و انقلاب تفرقه افکنی است؛ از این رو مسؤولان نظام باید برای مقابله با سیاست های غلط آمریکا وحدت رویه داشته باشند.
حجت الاسلام افتخاری

حجت اسلام حمید افتخاری امام جمعه شهر صالح آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا گفت: به نظر من راه مقابله با سیاست های غلط آمریکایی ها اتحاد و انسجام ملی در نهاد ها، احزاب و مردم است.

وی تصریح کرد: به تحقیق هدف اصلی دشمنان نظام و انقلاب تفرقه افکنی است از این رو مسوولان نظام باید برای مقابله با سیاست های غلط آمریکا وحدت رویه را پیش بگیرند.

امام جمعه شهر صالح آباد بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ایجاد امنیت در منطقه خاورمیانه جلوی اهداف تروریستی آمریکا ایستاده است و عامل اصلی نگرانی آمریکایی ها حضور ایران در منطقه به شمار می رود.

وی در ادامه یادآور شد: رمز پیروزی ایران اسلامی در عرصه های مختلف، اتحاد آنها بوده است و همین عامل سبب شده است که رییس جمهور آمریکا در اظهارات خود ملت ایران را خطاب قرار می دهد.

وی ادامه داد: ایران اسلامی و مسوولان کشور چندین بار در مجامع جهانی اعلام کرده اند که کشور ایران با سیاست های غلط آمریکا مشکل دارد نه با مردم آمریکا و اگر برای مردم جهان و آمریکا حقیقت آشکار شود بی شک با سیاست های غلط آمریکا مقابله خواهند کرد.

حجت الاسلام افتخاری بیان داشت: آمریکا از اول انقلاب و شاید هم قبل از انقلاب چهره خود پلید خود را نشان داده است و این کار ترامپ اولین باری نبود که آمریکا به ایران توهین کرده است.

وی در ادامه افزود: ملت ایران با موضع گیری های خود در برابر اظهارات سخیف ترامپ نشان داد که همگی با اتحاد، جلوی دخالت های دشمنان اسلام ایستاده اند.

وی در پابان با اشاره خاطرنشان کرد: آمریکا همیشه در صدد تضعیف و براندازی نظام الهی جمهوری اسلامی بوده و اتحاد مسلمین به خصوص ملت ایران سبب نقش برآب شدن نقشه های آمریکایی ها شده است./979/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات