۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۵۳۲۴۶۳

طلاب و اساتید حوزه علمیه تکاب یاوه گویی های ترامپ را محکوم کردند

طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران و برادران تکاب در تجمع اعتراضی علیه اظهارات سخیف ترامپ بر حفظ اتحاد ملت در حمایت از ولایت فقیه و نهادهای انقلابی چون سپاه تأکید کردند.
تجمع اعتراضی طلاب تکاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاریر رسا در ارومیه، تجمع اعتراض آمیز طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران شهرستان تکاب در محکومیت یاوه گویی های اخیر رییس جمهور آمریکا امروز با حضور طلاب و روحانیان این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام برادری امام جمعه شهرستان تکاب در این اجتماع با محکوم کردن سخنان بی خردانه و یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا، اظهار داشت: اظهارات سخیف ترامپ نشانه سبک مغزی این فرد است.

وی با بیان اینکه این سخنان هیچ خللی در اراده ملت ایران ایجاد نخواهد کرد، تصریح کرد: مردم همیشه بیدار ایران با انسجام و اتحاد بیشتر از نیروهای و نهاد های انقلابی حمایت خواهد کرد و همیشه پشتیبان سپاه خواهد بود.

امام جمعه تکاب با اشاره به خدمات ارزنده سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه ضامن امنیت کشور است و تا کنون خدمات بسیاری را برای مردم به انجام رسانده است و مردم اهیچ گاه این خدمات را فراموش نخواهند کرد.

در انتهای این اجتماع بیانیه حوزه علمیه حضرت رسول اکرم (ص) تکاب از سوی شورای اساتید حوزه علمیه حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان تکاب  در تجمع اعتراض آمیز علیه یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا قرائت شد.

در این بیانیه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب آمده است که علتِ نطق ابلهانه رییس جمهور آمریکا سبک مغزی آنها است، نخبگان آمریکا از داشتن چنین رییسجمهوری احساس شرم می‌کنند.‌

در بخش دیگری از این بیانیه بیان داشتن اند که در پی بد عهدی های مکرر و دشمنی های پنهان و آشکار و نقض پی در پی برجام توسط دولت آمریکا که مقام معظم رهبری آن را پیش بینی فرموده بود این بار شاهد اظهارات غیر منطقی، ابلهانه  و خلاف روال مرسوم دیپلماتیکِ رییس جمهور آمریکا هستیم.

همچنین در این بیانه این اظهارات سخیف را که مبنی بر متهم کردن ملت شریف ایران و تروریست خواندن جمهوری اسلامی ایران و توهین به ارکان نظام مثل سپاه پاسداران که مقتدر و چشم و چراغ ملت ایران است و همواره در دفاع از کیان و هستی این نظام جان فشانی کرده است، بودیم.

در این بیانیه اساتید و طلاب حوزه علمیه حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان تکاب، این حرکت مذبوحانه را محکوم داشتند و به حمایت قاطع از اصل ارزش های انقلاب که مبتنی بر مبانی دینی و اسلامی بوده تاکید داشتند.

در این بیانیه با دعوت از همگان برای دفاع از نظام مترقی ولایت مطلقه فقیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابراز امیدواری کردند که این گونه اتفاقات که در طول تاریخ همیشه تکرار شده است، درس عبرتی باشد برای همه دست اندر کاران نظام اسلامی تا دیگر شاهد این گونه ساده اندیشی ها در اعتماد به دشمنان اسلام و انقلاب نباشیم./۸۵۴/پ204/ب1

ارسال نظرات