۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۵۳۲۴۱۸
امام جمعه شوش:

دستگاه دیپلماسی پاسخ قاطعی به یاوه گویی های آمریکا بدهد

امام جمعه شوش گفت: سخنان و یاوه گویی های ترامپ ارزش ندارد که کسی با استدلال به آن پاسخ دهد؛ زیرا صحبت های ترامپ هیچگونه استدلالی ندارد و براساس منطق هم صحیح نبود.
حجت الاسلام سیدمحمد امام، امام جمعه شوش

حجت الاسلام سید محمد امام، امام جمعه شوش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سخنان سخیف اخیر ترامپ، اظهار داشت: سخنان گستاخانه و ابلهانه دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در حقیقت قابلیت و ارزش پاسخگویی ندارد.

امام جمعه شوش با بیان اینکه سخنان ترامپ فاقد هرگونه استدلال و منطق است، بیان داشت: سخنان و یاوه گویی های ترامپ ارزش ندارد که کسی با استدلال به آن پاسخ دهد؛ زیرا صحبت های ترامپ هیچگونه استدلالی ندارد و براساس منطق هم صحیح نبود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوش تصریح کرد: سخنان گستاخانه ترامپ مانند همیشه صرفا احساساتی، بدگویی و تهمت زنی به سپاه پاسداران و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران بود.

حجت الاسلام امام بیان داشت: با توجه به سخن گوهربار امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان جوان علمی و استعدادهای برتر، پاسخ دادن به سخنان رییس جمهور آمریکا اتلاف وقت به شمار می آید و ارزش صرف وقت ندارد و صحبت های اتهام آمیز ترامپ هیچگونه ارزش سیاسی و اجتماعی ندارد.

وی در ادامه ابراز داشت: مسؤولان ما در صدر آن، دستگاه دیپلماسی پاسخ دندان شکنی در قالب اعتراض به مسؤولان و سران مستکبر آمریکا بدهند؛ زیرا که آمریکایی ها هیچگونه حقی ندارند که درباره امور داخلی ایران دخالت کنند و یا در مورد موشک های جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار نظر کنند.

امام جمعه شوش در پایان اظهار داشت: 38 ساله که تحریم هستیم و خود تحریم ها و مقاومت ملت ایران در برابر این تحریم ها یک نوع شکست برای آمریکا محسوب می شود؛ مسؤولان و دستگاه دیپلماسی در مسئله برجام با آمریکا مقابله با مثل کنند و هرگونه تحریمی را بی پاسخ نگذارند./9453/ت302/ب1

ارسال نظرات