۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۵۳۲۰۲۲
حجت الاسلام آزادی خواه:

امنیت و پیشرفت کشور به برکت نهاد انقلابی سپاه پاسداران است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبود اسلام و انقلاب نبود، امنیت و پیشرفت کشور ایران اسلامی به برکت نهاد انقلابی سپاه پاسداران است.
حجت الاسلام آزادی خواه

حجت الاسلام احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به کم لطفی دولت نسبت به بودجه سپاه پاسداران در سال 96 گفت: دولت در آغاز سال 96 در تصویب بودجه سپاه پاسداران کم لطفی کرد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبود اسلام و انقلاب نبود، امنیت و پیشرفت کشور ایران اسلامی به برکت نهاد انقلابی سپاه پاسداران است.

وی ادامه داد: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبود امروز قلب کشور و مجلس شورای اسلامی از ترقه بازی به فاجعه ای بزرگ تبدیل می شد.

حجت الاسلام آزادی خواه اظهار داشت: سپاه پاسداران ریشه دشمنان اسلام را در منطقه خشکانده است، دفاع از سپاه پاسداران و مدافعان حرم وظیفه به تاخیر افتاده رییس جمهور بود که در چند روز گذشته انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به جانفشانی های مدافعان حرم گفت: اگر محسن حججی ها نبودند نه تنها کشورهای همسایه بلکه ایران اسلامی نیز به کشوری نا امن تبدیل می شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ و تفکر غیر منطقی و غیر انسانی او نمی تواند به ما ضربه بزند، کشور ایران تاکنون تحریم ها و سختی های فراوانی کشیده است.

وی ادامه داد: ای کاش قبل از اینکه مسؤولان پشیمان شوند در مذاکره تدبیر می کردند، رهبر معظم انقلاب برای احترام به مساله جمهوریت نظام اسلامی ایران جلوی برجام و این تصمیم عجولانه را نگرفت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب با بیانات مختلف این مساله را در جامعه تبیین کردند که من به تیم مذاکره کننده اعتماد کامل دارم اما آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند./۹۷۹/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات