۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۵۳۲۰۱۹
دبیر همایش بررسی فجایع ضد انسانی علیه مسلمانان:

مسلمانان نسبت به فجایع جهان اسلام بی تفاوت نباشند

دبیر همایش بررسی فجایع ضد انسانی علیه مسلمانان تأکید کرد: اگر کسی مسلمان هم نباشد به انسانیت خود رجوع کند نمی تواند نسبت به فجایع غم انگیز بی تفاوت باشد.
میانمار

حجت الاسلام نعمتی دبیر همایش بررسی فجایع ضد انسانی علیه مسلمانان در حاشیه برگزاری این همایش در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: این همایش با همکاری چندین نهاد از جمله مؤسسه امام خمینی(ره)، جامعة المصطفی، خبرگزاری رسا، بسیج حقوقدانان، بسیج اساتید و صداوسیمای قم برگزار شده است.

وی افزود: نهادهای شرکت کننده در این همایش سعی داشتند که به وظیفه اسلامی و انسانی خود عمل کنند، پیامبر اسلام در روایتی می فرمایند کسی که صدای انسان مظلومی را برای یاری بشنود و او را اجابت نکند مسلمان نیست.

دبیر همایش بررسی فجایع ضد انسانی علیه مسلمانان با بیان این که اگر مسلمان هستیم وظیفه ایجاب می کند که از مستضعفان و مسلمانان مظلوم حمایت کنیم، اظهار داشت: اگر کسی مسلمان هم نباشد به انسانیت خود رجوع کند نمی تواند نسبت به این فجایع غم انگیز بی تفاوت باشد.

وی ادامه داد: فرهنگ ایرانی و اسلامی اجازه نمی دهد که در برابر ظلم ظالمان سکوت کنیم، دین اسلام، انسانیت و فرهنگ ایرانی بر انسان واجب می کند که حمایت از مظلوم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

حجت الاسلام نعمتی با بیان این که به فرموده رهبر انقلاب ملت و دولت ایران حمایت از مظلوم را باید افتخار خود بداند، ابراز داشت: این همایش برای فریاد رسی به ندای مسلمانان مظلوم برگزار شده و امیدواریم که بتوانیم در زمینه حمایت و یاری مظلوم و حمایت جبهه مقاومت که در برابر استکبار جهانی استفاده فعالیت های خوبی داشته باشیم و به وظیفه خود عمل کنیم./1323/ت۳۰۲/ج

 

ارسال نظرات