۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۵۳۱۹۶۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

شیطنت مبنای سیاست کلان حاکمیتی آمریکا است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه شیطنت مبنای سیاست کلان حاکمیتی آمریکا است، گفت: نگاه نظام مستکبر آمریکا بر دیگر کشورهای جهان نگاهی سلطه گرایانه است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی

حجت الاسلام صفر قربان پور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با تاکید بر اینکه عقب نشینی از مبانی اصلی جمهوری اسلامی ایران دشمن را متکبر و زیاده خواه می سازد، گفت: ما باید در تصویب قوانین و انجام حرکات، در موقعیت های نظامی، اقتصادی، سیاسی و مذاکرات قاطع عمل کنیم تا دشمن از ما در هراس باشد.

نگاه نظام مستکبر آمریکا بر کشورهای جهان سلطه گری است

حجت الاسلام قربان پور با اشاره به این که نگاه نظام مستکبر آمریکا بر دیگر کشورهای جهان سلطه گری است، بیان کرد: به دلیل آنکه در سیاست کلان حاکمیتی آمریکا مبنای شیطنت وجود دارد و نظام سلطه گر دیگران را تحت اختیار خود می داند در تصمیم گیری  قوانین، حاکمیت، برنامه ریزی های فرهنگی و اقتصادی اش نیز دیدگاه سلطه گری را دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: آمریکا با دیدگاه سلطه گری، در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی و نیروهای انسانی حفظ منافع خود را مقدم بر هر چیز می داند و طبیعی است که برای آن ها دست به اقدامات خصمانه بزند.

نقش پیروزی انقلاب اسلامی در کوتاهی دست دشمن از کشور

حجت الاسلام قربان پور به نقش پیروزی انقلاب اسلامی در کوتاهی دست دشمن از کشور اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دست دشمن از دخالت در کشور کوتاه شد و همراه با توطئه های شوم خود، در تاریخ 40 ساله جمهوری اسلامی توسط اقدامات مناسب ایران تحقیر شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در رابطه با یاری جمهوری اسلامی ایران از محرومان و ستمدیدگان منطقه، افزود: جمهوری اسلامی دست یاری مظلومان عالم را گرفته و عدالت پیشگی را مهد سیاست های خود قرار داده است.

سیاست های آمریکا با یاری محرومان منافات دارد

حجت الاسلام قربان پور با اشاره به این که سیاست های آمریکا با یاری محرومان منافات دارد، تشریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از دیرباز، حمایت محرومان را در دستور کار خود داشته است، این امر با سیاست های آمریکا منافات داشته و منافع آنان را به خطر می اندازد.

وی درباره سرکار آمدن ترامپ، افزود: با سرکار آمدن شخص دیوانه، احساسی و پرهیجانی مانند ترامپ، که منطق نداشته و نمی خواهد با جمهوری اسلامی ایران تعامل مناسبی داشته باشد، لازم است که ایران مدام به درگیری های لفظی و جلوگیری از دخالت غرب در مسائل اجتماعی جامعه اسلامی بپردازد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی به وظایف مسؤولان اجرایی، مقامات، نخبگان و سیاسیون در شرایط کنونی و مواجهه با کینه توزی دشمن پرداخت و گفت: وظیفه عموم جامعه آن است که در مقابل دشمن آشکاری مانند آمریکا ایستادگی کرده و از تهدیدات دشمن هراسی نداشته باشند./842/ت302/ب1

ارسال نظرات