۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۵۳۱۸۵۵
امام جمعه صیدون باغملک:

تجمع اربعین نماد اقتدار جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت است

امام جمعه صیدون گفت: مراسم عظیم اربعین حسینی در حقیقت نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت در برابر دشمنان اسلام است.
امام جمعه صیدون

حجت الاسلام مهدی بهمنی، امام جمعه صیدون باغملک در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به حدیث قدسی از امام صادق(ع)، اظهار داشت: این امام همام که چندین نشانه و ویژگی یک مومن را در این حدیث آورده است یکی از این ویژگی ها، زیارت سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) در روز اربعین است.

امام جمعه صیدون در ادامه بیان داشت: اجتماع بیش از 20 میلیونی در مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی در حقیقت شور و شعور مردم و محبان اهل بیت علیهم السلام را می رساند.

رییس شورای فرهنگ عمومی صیدون تصریح کرد: مراسم عظیم اربعین حسینی نباید تنها در خود کربلا متمرکز شود، بلکه مراسمات اربعین حسینی را باید در تمامی شهرها و روستاهای کشورمون برگزار شود.

حجت الاسلام بهمنی ابراز داشت: برای اربعین حسینی امسال در صیدون یک سخنران از قم دعوت کردیم و نیز یک اجتماع عظیم در روز اربعین حسینی همانند دو سال گذشته که این حرکت آغاز شده بود، در جوار شهدای گمنام صیدون برگزار خواهد شد.

وی افزود: این اجتماع مردم و هیات های عزاداری، از تمامی روستاهای بخش صیدون خواهند بود و انتظار می رود همانند دو سال گذشته یک حضور فوق العاده پرشوری را از مردم ولایت مدار این منطقه مشاهده کنیم و همچنین نماز جماعت ظهر و عصر در همان اجتماع در جوار شهدای گمنام اقامه می شود.

امام جمعه صیدون درباره پیام اربعین حسینی به دشمنان اسلام و فرهنگ ناب شیعه، گفت: مراسم عظیم اربعین حسینی در حقیقت پیام آور اقتدار جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت برای دشمنان اسلام و فرهنگ اصیل شیعه را در پی خواهد داشت.

رییس شورای فرهنگ عمومی صیدون با اشاره به پیاده روی اربعین حسینی، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی اربعین حسینی در حقیقت شور و شعور حسینی مردم ایران اسلامی را می رساند.

حجت الاسلام بهمنی ابراز داشت: مراسم و فرایند عظیم اربعین حسینی در حقیقت عمل برائت از مشرکان است.

وی در پایان گفت: پیام زائران و عزادارن اربعین حسینی این است که تا زمانی که ظلم و جور برقرار است، مبارزه با ظلم از سوی شیعیان هم پابرجا خواهد بود و جمله "کل یوم عاشور و کل ارض کربلا" پایدار خواهد ماند./9453/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات