۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷
کد خبر: ۵۳۱۷۶۲
آیت الله رجبی:

شکست های پی در پی استکبار سران آمریکا را عصبانی کرده است/ اهانت ها ذره ای در حرکت جریان مقاومت اثر ندارد

عضو جامعه مدرسین با اشاره به سخنان گستاخانه سران آمریکا، گفت: تهدیدها، اهانت ها و توطئه ها در ملت و نظام اسلامی و همچنین کشورهای جبهه مقاومت ذره ای تأثیر ندارد و آمریکا و صهیونیست شکست خواهند خورد.
آیت الله رجبی

آیت الله محمود رجبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سخنان وقیحانه مقامات آمریکایی علیه ملت ایران، گفت: از دشمنی که زخم خورده و در مصاف با جمهوری اسلامی متحمل شکست شده جز این انتظار نمی رود.

وی افزود: خوشبختانه جمهوری اسلامی توانسته توطئه های استکبار به ویژه آمریکا را نقش بر آب کند، رییس جمهور آمریکا دشمن عنودی است که تعادل فکری و روانی ندارد، اگر فردی مانند ترامپ به گونه ای دیگر موضع می گرفت جای سؤال داشت.

قائم مقام مؤسسه امام خمینی(ره) با بیان این که آمریکایی ها درصدد راه اندازی خاورمیانه جدید بودند، اظهار داشت: راه اندازی داعش و جدایی کردستان عراق از دیگر توطئه های آمریکایی ها و استکبار بود که جمهوری اسلامی آن ها را نقش بر آب کرد.

وی ادامه داد: به همین دلیل طبیعی است که سران استکبار مانند دیوانه ای سر خود را به هر جایی می زنند تا بتوانند قدری آرامش پیدا کنند، شکست های متعدد توطئه های آمریکا در برابر نظام جمهوری اسلامی منشأ عصبانیت سران آن ها شده است.

آیت الله رجبی با بیان این که موفقیت های نظام در عرصه نظامی و اقتدار ملی دشمنان را عصبانی تر کرده است، ابراز داشت: دشمنان به آرزوی از بین بردن نظام نرسیدند بلکه مشاهده کردند که کشورهای دیگری هم در کنار ایران قد علم کرده اند، عراق،  سوریه و کشورهای دیگر به عنوان بازوانی به جمهوری اسلامی ایران پیوسته اند.

وی عنوان کرد: دشمنان می دانند که جمهوری اسلامی این مقاومت را ایجاد کرده است، از این رو طبیعتا نهایت خشم، کینه توزی و ناراحتی را از نظام اسلامی دارند؛ اگر ترامپ به آخرین نقطه نرسیده بود این گونه به سیم آخر نمی زد.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: اینگونه تهدیدها، اهانت ها و توطئه ها در ملت و نظام اسلامی و همچنین کشورهای جبهه مقاومت ذره ای تأثیر ندارد و خواهیم دید که آمریکایی ها و صهیونیست ها شکست می خورند و مفلوک خواهند شد و جمهوری اسلامی ایران با اقتدار این مرحله را پیش خواهد برد.

وی اضافه کرد: اگر بنا است که تحریم های جدید اثرگذار باشد باید تحریم هایی که دشمن از آن به عنوان کمرشکن یاد می کرد اثر می گذاشت، اگر به جای برجام مقداری راه را ادامه دهیم مطمئنا آمریکایی ها شکست اقتصادی، سیاسی و نظامی می خوردند اما ندانم کاری هایی صورت گرفت.

آیت الله رجبی با بیان این که تحریم ها بر ملت ایران آسیبی ندارد، گفت: کشور در تحریم ها رشد خوبی داشته است، رشد علمی، نظامی و هوافضا در دوران های تحریم بوده که سبب انگیزه بیشتر دانشمندان  و مسؤولان دشمن شده است.

وی افزود: در حال حاضر شاهد علائمی از انسجام و انگیزه بیشتر و بی اثر بودن تهدیدها و اهانت ها هستیم، دنیا می فهمد که اهانت به چه دلیل است و اثری از نظر حیثیتی و جنبه های دیگر بر انقلاب اسلامی ندارد./1323/۳۰۲/ح

ارسال نظرات