۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۵۳۱۶۵۵
معاون پژوهش حوزه علمیه استان کرمانشاه:

آمریکا به دنبال به حاشیه کشاندن نیروهای اصیل انقلاب ایران است

معاون پژوهش حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال به حاشیه کشاندن نیروهای اصیل انقلاب ایران است گفت: مستکبران هر گروه و نهادی که با آنها و اهداف آنها سازش نداشته باشد را مورد هجمه و حمله قرار می دهند.
حجت الاسلام برهان قلعه بالایی

حجت الاسلام برهان قلعه بالایی معاون پژوهش حوزه علمیه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: مبانی تئوریک نظام جمهوری اسلامی شامل مبنای ضد ظلم و استکبارستیزی است.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: دشمنان و مستکبران هر گروه و نهادی که با آنها و اهداف آنها سازش نداشته باشد را مورد هجمه و حمله قرار می دهند.

وی در ادامه بیان داشت: حق و باطل هرگز در یک جا جمع نمی شوند بنابراین مسؤولان نظام و  نخبگان باید جریان حق در عالم را بشناسند و در مسیر حق گام بردارند.

حجت الاسلام قلعه بالایی خاطرنشان کرد: گاهی باطل با لباس حق به میدان می آید، در این زمان نخبگان و سیاسیون باید دستکش مخملین باطل را شناسایی کرده و به مردم نیز بشناسانند.

این مسؤول اظهار داشت: نباید به سخنان دروغین و واهی اتکا کرد بلکه باید با تکیه بر نیروی ایمان و تقویت خودباوری داخلی، کشور را در مقابل تهدیدات و هجمه های دشمنان حفظ کرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان کرمانشاه تأکید کرد: رییس جمهور آمریکا یک تاجر است و آنچه در تجارت اصل قرار می گیرد منفعت و سود بیشتر است، ترامپ تجارت و سیاست را با هم آمیخته و قصد دارد در سیاست نیز دست به تجارت بزند و منافع بیشتری برای خود و شرکای غربی کسب کند.

حجت الاسلام قلعه بالایی مطرح کرد: آمریکا قصد دارد نیروهای اصیل انقلابی ایران را به حاشیه بکشاند تا خود به راحتی در عرصه خاورمیانه جولان دهد اما این خیالی باطل و واهی است.

این مسؤول در پایان عنوان داشت: سپاه پاسداران نیروی اصیل و انقلابی است که کار آن پاسداری از انقلاب و ارزش های اسلامی است بنابراین فعالیت این نهاد برخلاف میل مستکبران بوده و به همین دلیل شاهد هجمه به این نهاد هستیم./8571/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات