۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۵۳۱۵۱۱
مدیرکل اوقاف لرستان:

اربعین فرصتی برای تبیین ارزش ها و مقابله با ضدارزش ها است

مدیرکل اوقاف لرستان با بیان اینکه اربعین فرصتی برای تبیین ارزش ها و مقابله با ضدارزش ها است، گفت: با استفاده از ظرفیت های تبلیغی و فرهنگی باید در این راستا گام برداشت.
حجت الاسلام خاکباز

حجت الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پیش رو بودن اربعین حسینی بیان داشت: این ایام فرصتی مناسب در جهت تبیین و ترویج فرهنگی دینی و فرهنگی حسینی است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام با طرح دسیسه های مختلف در پی ضربه زدن به اسلام و آرمان های انقلاب هستند، افزود: اربعین فرصتی برای مقابله با اسلام هراسی است.

مدیرکل اوقاف لرستان پیاده روی اربعین حسینی را کنگره عظیم جهان اسلام عنوان کرد و گفت: حضور مسلمانان سراسر جهان دشمنان را به وحشت می اندازد.

وی خاطرنشان کرد: قیام امام حسین(ع) برای همیشه در قلب ها زنده است و تا ابد بسیاری از ملت های جهان از این قیام بهره مند می شوند.

حجت الاسلام خاکباز در ادامه با اشاره به برپایی موکب ها در مسیر پیاده روی زائران اظهار داشت: تجهیزات و امکانات لازم در موکب ها آماده شده و هیچ مشکلی در خدمات رسانی به زائران وجود نخواهد داشت.

وی از روحیه جهادی جوانان در برپایی موکب ها و خدمت رسانی به زوار خبر داد و گفت: با تکیه به نیروی جوان در هر زمینه و عرصه ای موفق خواهیم بود.

مدیرکل اوقاف لرستان بیان کرد: با استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات لازم در جهت برپایی به موقع موکب ها و خدمت رسانی به زوار باید اقدام کرد.

وی مهم ترین درس قیام عاشورا را احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: با بهره مندی از ظرفیت مبلغان باید در جهت ترویج و تبیین ارزش ها و مقابله با ضدارزش ها گام برداشت./9459/ت302/ب1

 

ارسال نظرات