۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۵۳۱۳۸۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

یاوه گویی های ترامپ نتیجه شکست آمریکا در خاورمیانه است

امام جمعه موقت اهواز درباره یاوه گویی های ترامپ، گفت: یاوه گویی های سردمداران استکبار جهانی به ویژه دونالد ترامپ، نتیجه شکست آنان در قبال ایران اسلامی در منطقه است.
آیت الله حیدری

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به سخنان سخیف شامگاه گذشته رییس جمهور آمریکا درباره جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: یاوه گویی های اخیر به ویژه شب گذشته ترامپ رییس جمهور آمریکا، نتیجه سرگیجی و سرخوردگی و نیز شکست آمریکا در طرح خاورمیانه بزرگ است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه بیان داشت: رژیم غاصب صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا در خاورمیانه درصدد توسعه صهیونیسم در منطقه بودند که این طرح شوم آنان با شکست و سرافکندگی مواجه شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به طرح جنگ های نیابتی از سوی استکبار جهانی به خصوص آمریکا، ابراز داشت: استکبار جهانی به سردستگی اسراییل و آمریکا با جنگ های نیابتی خواستند که خاورمیانه و منطقه را به سلطه خود دربیاورند اما بازهم در این طرح یعنی جنگ های نیابتی ناکام ماندند.

امام جمعه موقت اهواز اظهار داشت: یاوه گویی های سردمداران استکبار جهانی به خصوص دونالد ترامپ، نتیجه شکست آنان در قبال ایران اسلامی در منطقه است و همانطور که در خاورمیانه بزرگ شکست خوردند، نسبت به تمامی طرح های سلطه جویانه ای که دارند، شکست خواهند خورد.

آیت الله حیدری با اشاره به بحث برجام، ابراز داشت: در مورد برجام، آمریکایی ها دنبال نقض رسمی آن نیستند؛ بلکه دنبال آن هستند که امتیازات بیشتری را کسب کنند و ایران اسلامی را بیشتر محدود کنند تا در قبال زورگویی های آنان به طور کامل تسلیم شود.

وی افزود: ملت ایران کاملا متحد و یکپارچه پشت سر رهبر معظم انقلاب هستند و رییس جمهور ما هم مواضع انقلابی گرفته، همچنین نیروهای مسلح ما هم در کنار ملت با ید واحده ایستاده اند و قطعا هیچ دشمنی نمی تواند فتنه ای در عزم و وحدت ملی ما ایجاد کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان با بیان اینکه مسؤولان و خواص در کنار هم با وحدت مواضع جدی در قبال یاوه گویی های ترامپ و همدستانش بگیرند، گفت: همه دستگاه های نظام از قبال قوای سه گانه کارهای مربوط به خودشان برای پاسخ مناسب به این یاوه گویی و تحریم ها را انجام دهند و تمامی مسؤولان جبهه واحدی را در مقابل دشمنان ایران اسلامی بگیرند./9453/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات