۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۵۳۱۱۳۴
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

انقلاب زدایی مهم ترین پروژه دشمن علیه نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا به تهدید های جدی پیش روی انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و با بیان این که امروز انقلاب زدایی در جامعه یکی از پروژه های مهم دشمنان است، گفت: دشمنان تلاش می کنند نگاه انقلابی را در کشور، جامعه و حوزه های علمیه کمرنگ کرده و به تدریج از بین ببرند.
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران امروز در سومین یادواره شهدای روحانی استان در ساری با اشاره به این که مازندران از لحاظ تعداد شهدای روحانی دومین استان کشور است، گفت: بر اساس آمار به دست آمده، این استان در انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرم آل الله بیش از 370 شهید روحانی را تقدیم کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تهدید های جدی پیش روی انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و با بیان این که امروز انقلاب زدایی در جامعه یکی از پروژه های مهم دشمنان است، افزود: دشمنان تلاش می کنند نگاه انقلابی را در کشور، جامعه و حوزه های علمیه کمرنگ کرده و به تدریج از بین ببرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها نسبت به توطئه کمرنگ کردن نگاه انقلابی در کشور از سوی دشمنان هشدار داده بودند، خاطرنشان کرد: ایشان در سخنرانی های خود همواره بر ضرورت حوزه انقلابی و حفظ روحیه انقلابی تأکید داشته و دارند.

حجت الاسلام غلامی در ادامه سخنان خود دمیدن و حفظ روحیه انقلابی را یکی از مهم ترین اهداف برگزاری یادواره های شهدا در کشور عنوان کرد و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری کشورمان نیازمند روحیه انقلابی است.

وی با بیان این که امروز زیاده خواهی ها و دشمنی های نظام سلطه برای همه روشن شده است، افزود: خوشبختانه امروز یک اتفاق نظری در کشور وجود دارد که نظام سلطه هیچ گاه خیر و صلاح ملت ایران نخواسته و نمی خواهد و اگر هم روزی در پی گفت و گو بوده تنها برای حفظ منافع خود بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که نظام سلطه تنها به فکر نابودی اسلام و انقلاب است، تصریح کرد: در 38 سال گذشته سردمداران کفر و استکبار همه توان خود را برای نابودی انقلاب به کار گرفتند اما شکست خوردند.

حجت الاسلام غلامی با تأکید براین که روحیه انقلابی باید در جامعه حفظ شود، گفت: متأسفانه برخی ها در داخل کشور تلاش می کنند این روحیه اصیل و انقلابی تضعیف و حذف شود و در همین راستا پس از دهه 70 از واژه ها آغاز کردند و با جایگزین کردن برخی واژه ها تلاش کردند اصول مهم در این کشور را تغییر دهند.

وی با بیان این که متأسفانه برخی ها به تدریج تلاش می کنند روحیه انقلابی در کشورمان کمرنگ و حذف شود، افزود: باید بدانیم ما تنها با بهره مندی از این روحیه می توانیم انقلاب و نظام اسلامی را حفظ کنیم و حذف این روحیه موجب فراهم شدن بسترهایی برای نفوذ و توطئه دشمنان خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که برگزاری یادواره های شهدا ریشه قرآنی دارد، بیان داشت: شهیدان کمال برای بهشت هستند و ما برای یادآوری وظایف و تکالیف خود نیاز داریم که این یادواره ها را برگزار کنیم.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که تاکنون سه روحانی از مازندران  در دفاع از حرم آل الله به فیض شهادت رسیدند، خاطرنشان کرد: در دفاع از حرم اهل بیت(ع) نیز نخستین شهید روحانی مازندرانی بوده است.

وی بر ضرورت حفظ روحیه جهادی و انقلابی در کشور تأکید کرد و با بیان این که رشد و تعالی کشور نیز در گرو تقویت این روحیه است، تصریح کرد: با روحیه انقلابی می توانیم به اربده کشی ها و قلدری های دشمنان پاسخ کوبنده و محکم به آنها داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که روحانیت همواره در صف دفاع از اسلام و انقلاب قرار داشته است، گفت: اگر روحانیت از روحیه انقلابی جدا شود و فاصله بگیرد، دشمنان و بدخواهان دشمنی و توطئه های خود را علیه انقلاب بیشتر خواهند کرد.

حجت الاسلام غلامی با تأکید براین که بزرگترین تهدید پیش روی نظام تحریم نیست بلکه کشورمان 38 سال است که مورد تحریم های دشمنان قرار دارد، افزود: تهدید امروز نظام اسلامی از دست دادن روحیه انقلابی است که باید بسیار مراقب و هوشیار باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحیه انقلابی ثمره تلاش های انقلاب و امام راحل است که باید حفظ شود، خاطرنشان کرد: امروز کشورمان بدون این روحیه اصیل انقلابی نمی تواند در برابر دشمنی های بدخواهان اسلام و انقلاب ایستادگی و مقاومت کند./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات