۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۵۳۱۰۹۷
امام جمعه اهل سنت میرجاوه تأکید کرد؛

ضرورت ارتباط مستمر و پایدار بین اولیا و‌ مربیان

امام جمعه اهل سنت میرجاوه با اشاره به لزوم ارتباط مستمر و پایدار بین اولیا و مربیان گفت: پدران و مادران از آنجایی که با اخلاق و روحیات فرزندان خود آشنا هستند باید ارتباط مستمر و پایداری با معلمان برقرار کنند.
مولوی عبدالرحیم ریگیان‌پور، امام جمعه اهل سنت میرجاوه

مولوی عبدالرحیم ریگیان‌پور، امام جمعه اهل سنت میرجاوه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان گفت: والدین نقش مهم و سرنوشت سازی در تربیت فرزندان خود دارند؛ یکی از کارهای اصلی خانواده تعلیم و‌ تربیت فرزندان است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند؛ چرا که بیشتر عادت‌های رفتاری فرزند در خانه شکل‌ می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مدرسه دومین ‌نهاد تعلیم و تربیت است عنوان کرد: مدرسه معلومات را به دانش آموزان انتقال داده و پدران و مادران آینده را تربیت می‌کند.

مولوی ریگیان‌پور با تأکید بر اینکه معلمان شریک خانواده در آموزش فرزندان محسوب می‌شوند خاطرنشان کرد: والدین اولین مربیان فرزندان هستند که بالاترین تأثیر را از نظر رفتاری، شخصیتی، عاطفی و غیره روی آنان دارند.

وی با اشاره به لزوم ارتباط مستمر و پایدار بین اولیا و ‌مربیان ابراز داشت: پدران و‌ مادران از آنجایی که با اخلاق و روحیات فرزندان خود آشنا هستند باید ارتباط مستمر و‌ پایداری با مربیان برقرار کنند تا اینکه فرزندانشان خوب تربیت شوند و به خود و جامعه صدمه‌ای وارد نکنند.

مولوی ریگیان پور در خصوص نقش معلم در تربیت دینی دانش آموزان بیان کرد: مربی به دلیل اینکه بیشترین وقت را با دانش آموزان می‌گذراند و ‌وظیفه تعلیم و آموزش آنان را بر عهده دارد می‌تواند نقش بسیار مهمی را در تربیت دینی آن‌ها ایفا کند.

وی در پایان تصریح‌ کرد: معلمان باید پیوسته در تلاش باشند که معارف دینی را درست بیان کنند تا رفتار و‌ کردارشان در تمام زمینه‌ها مطابق معارف الهی باشد./831/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات