۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۵۳۰۶۱۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

اربعین حسینی فرصتی برای تبیین معرفت حسینی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه اربعین حسینی فرصتی برای تبیین معرفت حسینی است، گفت: با بهره مندی از این فرصت ها باید در راستای تبیین و ترویج معرفت دینی و ارتقای معنویت گام برداشت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پیش رو بودن پیاده روی اربعین حسینی بیان داشت: این کنگره عظیم فرصتی مناسب در راستای معرفت افزایی است.

وی با تأکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت ها در جهت ترویج و تبیین معرفت حسینی افزود: با بهره مندی از ظرفیت ها و فرصت های تبلیغی باید برای آگاه سازی نسل جوان گام برداشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه کنگره عظیم اربعین حسینی عظمت جهان اسلام را به نمایش می گذارد، خاطرنشان کرد: با بهره گیری از فرصت ها باید در جهت انتقال معارف دینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان گام برداشت.

وی با بیان اینکه مراسم اربعین فرصتی مناسب در جهت ایجاد وحدت و همبستگی بین ملت ایران و عراق است، گفت: از فرصت اربعین باید برای معرفی اسلام ناب به دنیا بهره مند شد.

حجت الاسلام مهدوی با تأکید بر ضرورت بهره مندی و استفاده از ظرفیت های اربعین خاطرنشان کرد: در این راستا با همکاری ستادهای اربعین، نهادهای اجرایی و مشارکت مردم برنامه های لازم برای پذیرایی و اسکان زائران اربعین در شهرهای مهرانف نجف و کربلا صورت می گیرد.

وی در ادامه بین داشت: از ظرفیت تبلیغی مبلغان نیز در جهت بصیرت بخشی، روشنگری و هوشیاری مردم به ویژه نسل جوان بهره مند می شود و تلاش می شود تا معارف دینی بین جوانان تبیین شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان  یادآور شد: همکاری صدا و سیما در راستای اطلاع رسانی به مردم برای افزایش مشارکت مردم برای پذیرایی از زائران حسینی و همکاری برای تبیین و تشریح معرفت حسینی در جامعه به ویژه بین جوانان ضروری است./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات