۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۵۳۰۰۳۵
امام جمعه موقت کرمان:

جوانان باید فرهنگ عاشورا و انقلاب امام حسین را به جهان معرفی کنند

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه مهیا شدن مکان های فرهنگی در هیأت ها و مساجد یکی از مهمترین کارها است، گفت: جوانان مذهبی و انقلابی باید فرهنگ عاشورا و انقلاب امام حسین(ع) را به جهان معرفی کنند.
حجت الاسلام محمد قاسمی زاده امام جمعه موقت کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام محمد قاسمی زاده امام جمعه موقت کرمان در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام علی(ع) این شهر، اظهار داشت: انسان باید سپاس گزار نعمت های الهی باشد.

وی افزود: نافرمانی از دستورات خداوند متعال انسان را به بی راهه می برد؛ در حالی که انسان مومن و مسلمان باید در انجام کارهای مفید و موثر تلاش فراوان کند و غفلت کردن و از دست دادن فرصتهای خوب انسان را پشیمان می کند.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به ماه محرم و شهادت حضرت امام حسین(ع)، اظهار داشت: برپایی خیمه عزای حضرت اباعبدالله(ع) افتخاری برای شیعیان است.

حجت الاسلام قاسمی زاده عنوان کرد: مهیا شدن مکان های فرهنگی در هیأت ها و مساجد یکی از مهمترین کارها است؛ جوانان مذهبی و انقلابی باید فرهنگ عاشورا و انقلاب امام حسین(ع) را به جهان معرفی کنند.

وی تاکید کرد: قوه مجریه و مسوولان باید در عرصه فرهنگ گام های استواری بردارند تا جوانان پرشور و نخبه کشور بتوانند ایده های مطلوبشان را به مرحله اجرا برسانند.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه دشمنان خبیث می خواهند بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند، ایراد کرد: جدا سازی کردستان عراق نقشه شوم آمریکا و رژیم غاصب صهیونیسم است.

حجت الاسلام قاسمی زاده با اشاره به هفته نیروی انتظامی در پایان گفت: امنیت یکی از بهترین نعمت ها است و انسان در سایه امنیت می تواند به آنچه که آرزو دارد دست پیدا کند./972/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات