۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۵۲۸۹۴۹
امام جمعه موقت اردبیل:

همه پرسی کردستان عراق توطئه استکبار برای حمله به یکپارچگی جهان اسلام است

امام جمعه موقت اردبیل با اشاره به همه پرسی کردستان عراق، گفت: همه‌پرسی کردستان عراق توطئه جدید استکبار جهانی آمریکا است و هدف آن‌ها از این توطئه حمله به یکپارچگی جهان اسلام است.
امام جمعه موقت اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام علی فروغی، امام جمعه موقت اردبیل، در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل، خاطرنشان کرد: رکن خداپرستی تقوا است و اگر تقوا نباشد هیچ عملی از انسان مورد قبول قرار نخواهد گرفت.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، افزود: کربلا همیشه زنده است زیرا نور خدا در آن جاری است و تا این فرهنگ در جهان جاری است اسلام پیروز میدان است.

امام جمعه موقت اردبیل، تصریح کرد: اگر کربلا و عاشورا را درک کنیم جامعه ای پویا و با نشاط و معنوی خواهیم داشت.

حجت الاسلام فروغی در ادامه با اشاره به همه پرسی کردستان عراق، بیان داشت: همه‌پرسی کردستان عراق توطئه جدید استکبار جهانی آمریکا است و هدف آن‌ها از این توطئه حمله به یکپارچگی جهان اسلام است.

وی گفت: حیات کشورهای استکباری غربی به ایجاد تفرقه در میان مسلمانان وابسته است و آن‌ها قصد دارند با پیش کشیدن مسایل قومی و قبیله‌ای ما را از مسایل اصلی جهان اسلام دور کنند.

امام جمعه موقت اردبیل با اشاره به تشییع با شکوه شهید حججی، اظهار داشت: شهادت شهید محسن حججی سند روشن کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا بود و اشتیاق جوانان ما در دفاع از اسلام و میهن اسلامی نشان از ادامه‌دار بودن مکتب امام حسین‌(ع) است.

حجت الاسلام فروغی با اشاره به اینکه عزت انسان‌ها دست پروردگار متعال است، افزود: اگر حقیقت حماسه عاشورا را درک کنیم و بدان عمل کنیم جامعه ما همواره امنیت خواهد داشت./937/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات