۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۵۲۸۲۰۵

واکنش جهاد اسلامی به حمایت آل‌خلیفه از عادی‌سازی روابط با دشمن

جنبش جهاد اسلامی نسبت به سخنان پادشاه بحرین و همچنین وزیر خارجه عربستان درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پیامی از اظهارات پادشاه بحرین درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و همچنین سخنان عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان در این زمینه به شدت انتقاد کرد.

این جنبش اظهار داشت که هرگونه عادی سازی روابط با دشمن را محکوم کرده و نسبت به درخواست حمد بن عیسی آل خلیفه برای پایان قطع روابط با اشغالگران که از سوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی منتشر شد، هشدار داد.

جهاد اسلامی افزود: سخنان برخی مسؤولان عرب درباره روابط با رژیم صهیونیستی و ابراز حسن نیت نسبت به دشمن را پیگیری کردیم به گونه ای که عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی می گوید که هیچ توجیهی برای ادامه نزاع عربی ـ اسرائیلی وجود ندارد. پادشاه بحرین نیز بر لزوم پایان قطع روابط با رژیم تأکید می کند؛ رژیمی که به تغذیه تجزیه ها پرداخته پرداخته و درصدد انفجار منطقه است.

در ادامه این پیام آمده است: از کسانی که نسبت به برقراری ارتباط با دشمن صهیونیستی عجله دارند، می پرسیم آیا بهتر نیست محبت و انسانیت خود را برای پایان جنگ هایی که آغاز کرده و شمال و جنوب کشور را به آتش کشیدید و مردم را آواره کردید به نمایش بگذارید؟ یا اینکه شما در حال سرپوش گذاشتن بر سیاست ها و اشتباهاتتان به وسیله راضی نگه داشتن آمریکا هستید؟ یا مصالح قدرت و حکومت و سلطه شما در گرو این مسائل است؟

این جنبش تصریح کرد: به نمایندگی از همه فلسطینیان آزاده که نسبت به تفریط در سرزمین و مقدسات به شدت مخالف هستند، تأکید می کنیم که به بازی با مساله فلسطین پایان دهید و اگر نمی توانید در کنار ملت ما ایستاده و به حمایت از مقاومت و جهاد در راه بازپس گیری حقوقمان بپردازید، دست آغشته به خون ناشی از قتل و ذبح دشمن را بر اساس سیاست عادی سازی نشویید.

جهاد اسلامی ادامه داد: نسل های آینده هیچگاه شما را نبخشیده و اقداماتتان را به فراموشی نمی سپارند و به اذن خداوند متعال روزی فرامی رسد که شاهد احقاق حق و پرداخت بهای هر قطری خونی خواهید بود که صهیونیست ها در پرتو سکوت جهان عرب و توطئه بین المللی جاری کردند.

در بخش پایانی این پیام خاطرنشان شده است: در کنار ملت و قدرت های پویای آن جهت برافراشتن پرچم دفاع از سرزمین فلسطین و قدس و مسجد الاقصی با وجود همه شرایط سخت منطقه و توطئه های قدرت های ظالم علیه امت و ملت و مساله فلسطین خواهیم ایستاد./۹۸۰/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات