۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۵۲۸۱۵۲
رییس جمعیت علمای صور:

پروژه صهیونیستی و آمریکا یزید دوران است

رییس جمعیت علمای صور لبنان از پروژه صهیونیستی ـ آمریکایی به عنوان یزید دوران یاد کرد.
شیخ علی یاسین رییس جمعیت علمای صور لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی یاسین رییس جمعیت علمای صور لبنان در مراسمی که امروز در حسینیه منطقه مجدل سلم برگزار شد، مفهوم نهضت حسینی را سوق دادن مردم به ایستادگی در برابر ظالم و یاری همه مظلومان و مستضعفان جهان توصیف کرد.

وی افزود: مجالس حسینی فقط برای گریه در مصائب اهل بیت(ع) نیست بلکه باید به آنها اقتدا کنیم و در راه بی حد و مرز آنان گام برداریم. این مجالس بهترین فرصت برای اقدام مردم جهت یاری همه مستضعفان هستند. 

این روحانی لبنانی از پروژه صهیونیستی ـ آمریکایی به عنوان یزید دوران یاد کرد و گفت: هر انسانی باید حسینی باشد و مال و فرزند و جان خود را در راه بقای آزادگی انسان ها و نجات آنان از همه بندهای ظالمان تقدیم کند.

وی بیان داشت: هر که خود را حسینی می داند، باید به یاری مظلومان در فلسطین، یمن، بحرین، عراق، سوریه، میانمار، نیجریه و همه مستضعفان جهان بشتابد.

حجت الاسلام علی یاسین تصریح کرد: مهمترین مساله ای که باید از مجالس عاشورایی فراگیریم اینست که امام حسین(ع) چرا به شهادت رسید نه اینکه فقط به چگونگی شهادت ایشان بپردازیم.

رییس جمعیت علمای صور ادامه داد: این نیروهای مقاومت هستند که درباره چرایی شهادت امام حسین(ع) سوال کرده و بر این اساس به جهاد در راه محافظت از منطقه در برابر همه دشمنان می پردازند.

وی اظهار داشت که نیروهای مقاومت با مقابله با رژیم صهیونیستی و باندهای تکفیری تروریستی در راستای آزادی فلسطین تلاش کرده و همچنین با همه بدعت های وارداتی به شعائر حسینی مقابله می کنند.

این روحانی لبنانی افزود: مجالس حسینی باید هر جامعه ای را به سوی مدیریت صالح و رشید خالی از فساد و مفسد سوق داده و حق هر فردی را به دور از تصفیه حساب های سیاسی و مصالح شخصی بدهد.

وی با تأکید بر لزوم حضور گسترده در مجالس حسینی گفت: این مجالس سبب زنده شدن روح و جان و بستن راه در برابر کسانی است که می خواهند این موسم را بر اساس اعمالی که کاملا به دور از اسلام هستند، محاصره کنند./980/ب902/د

ارسال نظرات